štvrtok 3. februára 2005

Nakup v hypermarkete

Hyp...hyp...hypernova $$:-))$$Ako kazdy tyzden aj dnes sa nasi vybrali na nakup do megaobchodu zvaneho Hypernova...

Pred odchodom som si radsej checkol PIN na kartu, lebo aj ked mam ten isty PIN od augusta 2002, clovek je tvor zabudlivy a tak ked som si chcel vybrat money v stredu na obed (pretoze on ten chlast stoji dost prachov $$:-i$$) mi to akosi 2x vypisalo ze tudy cesta nevede a po treti raz by mi to kartu vcuclo a to som skutocne nechcel... (pardon za tuto dlhu vetu $$;-)$$).

Potom som si vybral tri kilecka (to mi vydrzi na 3 veceri $$:-i$$ ak to s alkoholom nebudem prehanat, co teda nehodlam $$:-))$$) a zacal sa boj o naplnenie voziku $$8-D$$.

V obchode som uvidel jedneho ucitela zo skoly, skoro mi prislo zle $$sick$$.. vlastne nie skoro, skutocne mi prislo zle $$:-i$$. Proste to je jeden z tych ludi na ktoreho ked si spomeniete otvara sa vam vo vacku nozik $$:-))$$

Nabral som plne hrste cokoladovych tyciniek (no vzal som ich iba 7 $$shifty$$), pri regali s Actimelom som si spomenul na ZuSku (ona snad bude vediet preco $$:-i$$, $$:-))$$). Napokon tatuldo vycaloval liter dvesto a nejake drobne. Mimochodom pocas celeho nakupovania som opakoval ze mi sice 14:50 idu Zeny z rodu Gilmorovcov, ale nemusim to pozerat. Rodicia na to reagovali tak ze zrychlili nakupovanie $$:-))$$

Co z toho vyplyva? Ze cim menej nieco chcete, tym skor to dosiahnete $$:-i$$

Pocas jazdy autom chcel otec potlacit jedneho opatrneho sofera, ktory zjavne setril svoj mercedes, ale upustil od svojho planu, uz len preto ze mercedes bol o trosku vacsi ako nasa Octavka $$:-))$$

Mimochodom, Hypernova opat zacala nejaku akciu s tymi ich bodmi za kilo (keby tak boli body na FEI na predaj za 100 korun $$:-i$$) pricom my mame nejakych 15 este z minulej akcie $$;-)$$.

A teraz ma ospravedlnte, pozeram Zeny z rodu Gilmorovcov $$:-))$$...

1 komentár: