sobota 26. februára 2005

Zuzu & Dupi 21, part one

Narodeniny maju kamarati len raz v roku... bohuzial $$:-))$$Poviem vam, piatok bol docela dost na draka. Nuda, nuda, nuda a tak by som mohol pokracovat az do nekonecna. A este sa mi aj zacal tvorit herpes. No proste urcite jeden z dni na ktore by clovek najradsej zabudol. Lenze vecer ma cakala oslava narodenin dvoch skvelych ludi na ktorej som samozrejme nemohol chybat $$;-)$$

Kedze som mal mensie problemy s vylucovanim (no tak som mal potrebu a co $$:-i$$) prisiel som par minut po siedmej na kedy bol planovany zaciatok. Paradoxne okrem Oslavencov a Zuzkinej kamaratky Katky som bol prvy $$:-)$$. Ale ludia (ako uz byva zvykom) dostrachali postupne a zabava sa mohla zacat. Este pred prichodom ostatnych mi Zuzka s Dupim veselo vysvetlovali ze ako tam sachovali so stolmi, proste drtiva story, potom to vysvetlovali dalsim a dalsim ludom a ja som len konstatoval kolkrat uz som to pocul $$:-))$$

Janco, kamarat uz od strednej skoly, stale przni moj nick. Namiesto Dzimi hovori Jimi. Ale to je v pohode, ked to zase urobil, tak sme zacali nejako preberat nicky a ze ake mam na roznych huboch (kedze Jimi je permanentne obsadeny, niekedy aj Jimi2) tak som povedal ze Halamba, pripadne Bubli bubli co sa velmi zapacilo Monike a tato hlaska sa potom niesla celym vecerom $$:-))$$.

Pilo sa a bolo veselo, ked sa zase nieco rozoberalo o alkohole, tak som pouzil rokmi overeny vtip: Pride muz do drogerie a pyta sa (s vyraznym alkoholickym akcentom $$;-)$$):
"Mate denaturovany lieh?"
"Nie, nemame."
"A ine fajne vinko?"
Napriek tomu ze vtipy rozpravat neviem, tento mam tak premakany (to ten alkoholicky akcent $$:-i$$) ze som zozal uspech $$:-)$$

Tu niekde (bolo tak cca 21) zacal Janco akciu Fernet citrus. Ked nazbieral tak 5 ludi tak zacali fernetit. Horsie bolo ze prisiel typek ze mame obsadenych vela stolov, aj ked bola zaplatena zaloha 3 litre, nedal sa odbit tak nam proste dva stoly tipol a nasackoval tam nejakych socka boys $$:-))$$. Andy navrhol ze si da este jedno pivo a bude robit bordel, ja som bol za mierumilovnejsiu metodu - Rozoberanie pitvy ako v jednom z filmov o Basnikoch $$:-))$$.

To be continued...
Neskor hodim pokracovanie $$;-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára