sobota 12. februára 2005

Piatok v znameni...

...velkeho stahovania.Uvedomujem si ze som s tym velkym stahovanim trapny, ale ani ja sam som pri zaciatku tejto akcie storocia netusil do akych rozmerov narastie.

Vcera konecne vyrobili sestre a svagrovi obyvackove skrine, tak sme boli pre ne. Vonku kosa ako na sibiri (a to nehovorim o tom aka je dnes $$;-)$$). Tak tam chvilu cakame pred skladom, zvonime a nikto nikde... po par minutach prisiel typek s telefonom v ruke a v pohode si telefonoval a telefonoval a ja som mrzol a mrzol $$:-i$$. No napokon sme tie krabice naflakali do aut a odviezli sme to k sestre. Vecer sa zistilo ze akosi im dve skrinky chybaju (kde sa stala chyba $$:-i$$)...

A inak som cely den nerobil viac menej nic... pockajte porozmyslam... uuu... nie skutocne nic $$:-))$$ Teda az na to ze som cital HP5 a s mamou sme robili kolac, pretoze plan na vikend bol nasledovny: Moji rodicia a sestra s manzelom pojdu na chalupu a ja budem sam doma $$8-D$$... ale zima, lad a celkovo fuj pocasie plan zmenili, takze nakoniec ten kolac zozerieme doma $$:-))$$.
A to je asi fakt vsetko... $$:-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára