piatok 25. februára 2005

Bush priniesol slobodu.

A ani nevie ako. $$:-))$$Tak aby som ten nadpis a perex objasnil.
Mojej mame prislo oznamenie o tom ze ide na liecenie, kam chodi kazdy rok, co ju na jednej strane potesilo a ako usudzujem z jej slov ked zlozila telefon, po tom co tam volala ("svine jedny") na druhej strane ju to aj sklamalo $$:-))$$.

Ide o to ze bude v inom liecebnom dome (prave sestre telefonuje a zase som zacul "sviniari") ako byva obvykle a tak bude musiet na ranajky, obedy, vecere atd chodit daleko, daleko... (cca 200 metrov $$:-i$$).

No a dnes mi bolo oznamene za sa mi idu kupovat tenisky a kedze by bolo vhodne aby som bol pri tom, tak som musel ist tiez. Rodicia sa stavili na kavicku a ja som tak poznamenal ze "On ten Bush vlastne priniesol slobodu." Pretoze rozhovor bol nasledujuci:
Ja:"Nam je vlastne jedno ze v akom budes liecebnom dome..."
Otec:" Ale co my dvaja budeme robit? $$:-.$$"
Ja: "No uzivat si slobodu... (nasleduje replika s Bushom)"
Mama + Otec: "hehehe $$:-)))$$" $$:-)$$

No to je asi tak vsetko co som chcel... aha este toto: Tie tenisky su super $$8-D$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára