nedeľa 27. februára 2005

Novy fenomen

ohodnotte si koho len chcete $$:-))$$ Hodnot a budes hodnoteny, hodilo by sa ako slogan pre server libimseti.cz.

Tak nejak sa stalo ze ma $$ZuSka$$ uvrtala do toho aby som sa zaregistroval na tomto serveri. Odvtedy len hodnotim a hodnotim, musim priznat ze docela prisne...

Ale vazne ma fascinuje niekolko veci:

1) Kedze hodnotim iba zeny, velmi ma prekvapuje ze sa tam obcas objavi muz/chlapec $$:-))$$
2) Ked ma niekto fotku Christiny Aguilery, alebo slovenskej spevacky Emily, ci dokonca mojej oblubenkyne Lindsay Lohan som fakt v soku a davam minimum bodov $$;-)$$
3) Cim menej ma toho dane dievca na sebe tym vacsie ma hodnotenie... no prepacte, ale takto nehodnotim ani ja a to uz je co povedat $$:-))$$
4) Niektore fotky su fest rozmazane, tmave, alebo male, pripadne je na nich kon, pes ci cokolvek co tam byt nema... a v pravidlach pre uverejnenie fotky stoji ze z fotky ma byt aspon 1/3 dana osoba
5) Drviva vacsina dievcat ma 16 a menej rokov, aj ked vyzeraju na viac ci menej... jedna taka 30-40 rocna tetuska mala napisane ze 16 rovnako ako volajake 12 rocne dievcatko... proste chaos $$:-))$$

A citte sa byt volny pri mojom hodnoteni: http://libimseti.cz/Jimi.Queez
Pripadne hodte nejaku tu desiatku ZuSke: http://libimseti.cz/zuzaska

Sme vdacny za kazdy (hodnotny $$:-i$$) hlas $$:-)$$

3 komentáre:

  1. Ještě horší fotku jsi tam dát nemohl? ;)) Asi si ji vytisknu a až někdy budu mít děti, tak je jí budu strašit, aby nezlobily :))))
    P.S. Odkaz na svou stránku máš nějak zblbnutý, chtělo by to opravit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Diky, uz je to snad v poriadku :-)

    Btw mam aj lepsie fotky ;-)

    OdpovedaťOdstrániť