nedeľa 6. februára 2005

Sestrina navsteva u nas

Co sa clovek nedozvie $$:-i$$Ako takmer kazdu nedelu aj dnes k nam zavitala mladsia z mojich sestier. Vlastne k nam zavitala aj starsia, ale len na skok $$:-))$$

Medzirecou Betty spomenula ze so svojim priatelom hrali ping-pong na obycajnom jedalenskom stole (cvoci $$:-i$$) pricom sa nezabudla zmienit o tom aby som o tom nepisal... hups, stalo sa $$:-))$$

Potom mi obsadila kopmjuter a to z velkej casti len preto aby si precitala celkom neznamy blog http://queez.bloguje.cz ... by ma zaujimalo o com tam ten uchyl moze pisat $$:-i$$

No a napokon ked sa konecnce odhodlala vypadnut, isiel som ochotne s nou aby som si pozical Harryho Pottera a Fenixov rad, lebo o par hodin docitam Harryho Pottera a ohnivu casu $$shifty$$ Celu cestu (cca 15 minut) sme kecali o HP a o tom aka je J.K. Rowling genialna spisovatelka... mat jej talent... ale zase na druhej strane ona asi nema taky dobry blog ako ja $$:P$$, $$:-i$$

2 komentáre: