štvrtok 10. februára 2005

Baumax

A zase hypernova $$:-)$$Uf.. kde zacat... no uz po neviemkolkykrat sa vratim k velkemu stahovaniu. Mozno preto si to zasluzilo privlastok velke, lebo to bolo fakt huge. Dnes sme sa rozhodli nadobro skoncovat s polickami na ktorych len zazrakom drzal telefon a ine kilogramy bordelu...

Otecko sa s radostou vybral do Baumaxu kupit dosky na nove policky, pricom mama mala genialny napad aby som siel s nim... no 2x sa mi nechcelo (pravdupovediac ani 4x sa mi nechcelo) ale napokon to nebolo az take zle $$:-))$$. Nahodili sme dosky na vozik a isli sme to dat prepilit. Tam vam bol totalne znudeny typek, ktory vyzeral ako keby sa uz 14x pokusal o samovrazdu a 14x sa mu to nepodarilo.

Nepovedal ani slovo, hodil dosku na masinu, bzuuum, prepilil a vratil. Proste haluzman $$:-))$$.

Dosky sme bezpecne priniesli domov a o taku hodinku sme vyrazili do Hypernovy, zase trosku potrapit otcov ucet $$;-)$$. Incik este odo mna chcel aby som tam pozrel transportne kruhy, ci nahodou nie su vsetky hypernovy spojene, nuz nenasiel som $$:-))$$ Mozno to maju len pre zamestnancov $$;-)$$.

Vozik sme uspesne zaplnili vsetkym moznym, dokonca som si uchmatol Tonic - rafinovanu chut dospelych $$:-i$$. Na co tatuldo reagoval slovami: "Ale vsak aj my mu z toho slohneme" s cim mama vrelo suhlasila $$:-/$$, $$:-))$$...

No a potom sme dorazili domov, pozreli Friends a rozobrali tu polickovnicu ktora mala vydrzat na veky a nikdy inak... aj sa branila, ale muznej sile nic neodola $$:-i$$

(Prave ma napadlo ako dokazem o takych obycajnych veciach tolko kecat $$:-))$$ )

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára