streda 9. februára 2005

Kde to ten Jimi zije?

Pozrime sa na to $$:-)$$Takze byvam v Bratislave na jednom blizsie nespecifikovanom sidlisku... a ako to tu vyzera za bezneho februaroveho dna?

$$OBR22258$$

$$OBR22259$$

$$OBR22266$$

Co ja som sa tu popreliezal a pobehal... dokonca kolovali legendy o tom ze ten lietajuci tanier je fakt od mimozemstanov a niektori odvazlivci ktori sa dostali dnu rozpravali siahodlhe pribehy o tom co vsetko tam videli $$8-D$$

$$OBR22261$$

$$OBR22264$$

$$OBR22265$$

A toto su nase genialne hradby... dnesne deti si nic nevazia, tu som stravil desiatky hodin mojho detstva (kym sa ku mne nedostal kompjuter, tak v podstate kazdu volnu chvilu $$:-i$$)

Vsimnite si ake je to teraz rozobrate a pokazene... skoda je toho $$yes$$

$$OBR22262$$

$$OBR22263$$

A tu som stravil ten zvysok $$:-))$$. Pekna skola, co poviete? Mimochodom ten uzky dom vpravo - to je budova kde zijem... prezivam $$:-))$$

Kto mi zavidi, nech napise, potesi ma to $$:-))$$

1 komentár:

  1. a kdybys teď přišel o pc tak jdeš zas prolejzat,co? :-i
    btw.nezapomeň na mé heslo "přelez,nadlez,ale nepodlejzej :-i" :D

    OdpovedaťOdstrániť