pondelok 21. februára 2005

Sneh, Bush a MCSSP

Co sa clovek nedozvie ked je sikovny a nema "linou hubu" $$:-))$$ V skole bola dnes proste sranda... inak to neviem pomenovat. Napriek tomu ze to tam nemam moc v laske, dnes to stalo za to.

Snimace a Prevodniky

Predmet na ktorom som mal mat dobry bod a z ktoreho sme mali domacu ulohu. Zacalo to tak ze sme sa vsetci natrepali do mini miestnosti, kde z bezpecnostnych dovodov moze byt maximalne 10 ludi + ucitel, tak polovicu z nas vyhodil... ja som zostal. Asi preto lebo povedal ze moj kruzok tam ma zostat $$:-))$$. Samozrejme som sa narval do prvej lavice (z dvoch), lebo som vtirak a uz od zakladnej skoly rad sedim vpredu.

Kedze cviciaci mal nazor ze ked je nas 9 tak pri kazdej ulohe maju byt 3. Chalani sa zhodli na tom ze z predu mam dozadu padat ja a so slovami "Ked ma tu nechcete" som nedobrovolne odisiel dozadu. Avsak potom sa prirutil typek ktory si vymenil cvicenie a kedze nas bolo 10, ucitel mi oznamil: "Tak ked chcete byt vpredu, mozete". Potesene som sa navtiral zase dopredu $$:-))$$

Nesmelo som do luftu zahlasil "Bola domaca uloha" ako klasicky splhoun $$:-i$$, co ucitel zaregistroval a tak nam dal papier kde sme zapisali vysledky. Ked robil prezenciu, tak pri mojom mene a naslednom zvolani "To som ja!" sa usmial a povedal nieco ako "to je ten co chcel byt vpredu, uz si tu robim poznamku" Ked nasledne skontroloval vysledky domacej ulohy oznamil mi ze tam mam jednu hodnotu zle... No co, do buduceho cvika opravim a mam full body - konkretne 3.

Namerali sme a ucitel: "No nenudte sa mi tu, ak to mate, mozete ist". S kamosom sme skonstatovali ze takyto cviciaci by mohli byt vsade $$:-))$$.

Prednaska z kanalov

Kanale - oficialne SWRS. Kanale preto, lebo kamarata napadlo ze seweres po anglicky su kanale, tak su to kanale $$:-))$$. Na prednaske boli najzaujimavejsie informacie same prasaciny, ako "Ak chcete vidiet moju normu, pridte do kancelarie" "Robila som to minuly rok, budem asi aj tento" "Ak mate nejake otazky..." kamarat po tichu "s kolkymi muzmi to mate rada?" $$:-))$$ + este to ze dalsi kamos vyhlasil ze pride Butch a Putin... (pre menej chapavych - Butcher po anglicky je masiar, reznik).

Dalsi kamarat co prisiel trochu neskor sa ma pytal "Co ste stihli prebrat?"
Ja: "Neviem"
o par minut:
On: "O com je vlastne tato prednaska?"
Ja: "Neviem" $$:-))$$

Obed
Kedze som bol sestrou zasponzorovany gastro listkom o hodnote 80Sk ( Vianoceeee $$8-D$$, $$:-i$$) a skolou zasponzorovany dvoma volnymi hodinami, rozhodol som sa skocit do rychlozerky s nazvom eMSi Donald. To ze snezilo ma neodradilo, prijemne stipanie snehovych vlociek som bral ako povinny trest za to ako zijem $$:-))$$
V mekaci som zistil ze maju nejaku novinku, sendvice s nazvom americkych statov ci miest ci coho to... ej povedal som si, ze ten 79 korunovy New York by nebol spatny, ale nemali... smejdi $$:-/$$. Tak som si dal obligatny McCountry s malymi hranolkami a hodoval som...

Kedze bolo narvane, sadol som si k jednemu arabsky vyzerajucemu typkovi, pomyslel som si ze je to nejaky spion Al-Kajdy a sleduje situaciu pred Bushovou navstevou aby mohol spachat volajaky atentat. Ked sa chystal odist vyplodil na mna otazku: "English?" nasledovala moja obvykla odpoved v podobnych situaciach "A little" $$:-))$$
"Internet Cafe"
"eee this way," ukazal som "at the end" ale kedze som si nebol isty ci to furt funguje pridal som "a few year ago... I dont know if it is now" (kebyze mam viac casu tak by to malo aj nejaky styl, ale typek pochopil) "heh, few years ago..." ani nepodakoval... (asi nebolo za co $$:-))$$ )

Spravil som si v tom necase malu prechadzku, ved cerstvy vzduch a sneh nemozu uskodit a ked som usudil ze som z downtownu videl az-az, a pobehal som stary znamy okruh Obchodna - SNP - netusim - Obchodna, isiel som naspat do skoly...no isiel... asi 15 minut som cakal na elektricku a potom som sa plahocil neupratanym chodnikom pri PriFuku... (Prirodovedecka Fakulta Univerzity Komenskeho).

V skole som natrafil na Andyho, dalsieho kamarata z odboru. Mal nasledovny problem - cvicenie z PSka a neurobenu domacu ulohu - navrhol aj riesenie - pojdeme do studovne a tam to vybavime - Statistiku mam v malicku $$:-i$$ tak som sa ponukol ze mu pomozem.

Do studovne sme uspesne prisli, najprv teta robila problemy ze mam blby preukaz a blablabla $$:-i$$ ale nejako som ju presvedcil ze staci aj cipovka. Zasadli sme ku kompu (PS davno zabudnute) ukazali sme si (fuj, prasaci $$:-i$$) webove stranky, Andy sa zhrozil, lebo zistil ze ma na stranke uvedene zle cislo ICQ, povysvetloval mi co pre neho znamena ta-ktora fotka, cim dostali hned iny rozmer a ked dobehol aj Dodo, vypadli sme.

Dodo navrhol ze si ulohu opisu od niekoho kto uz to cviko mal, ale ako som zistil, ked sa pytali prave vychadzajucich kolegov, ulohu nemal nikto $$:-))$$

Optimalizacia

Asi vas uz nudim, ale den sa pre mna ani zdaleka nekoncil, nasledovala este obavana Optimalizacia. Obavana preto lebo nas cvici prednasajuci profak... ale je to desny pohodak.

Asi za hodinu (cvicenie trva hodinu 40) sme boli hotovy (ste prasata, ale vazne $$:-))$$) tak sa rozkecal: "No o com sa tak mozeme bavit... politika... ale to nikoho nezaujima" ja som do placu hodil "Bush v Bratislave" hned sa toho chytil a zacal kecat o tom co vsetko zbytocne sme spravili (schody pre Air Force One, schody pre Putin Force One $$:-i$$) a ze odpratavaju sneh a v snehuliakoch na namestiach policajti hladaju bomby $$:-))$$

Potom plynule presiel na Superstar: "Nie som rasista, ale ten Koncek // finalista romskeho povodu, ktory naposledy vypadol // vypadol preto lebo mal velky jazyk... poznal som takeho, viete ked este boli komunisti, a kto nebol v strane..." dlhy pokec o tom ako sa musel angazovat v sokole a neviem kde a ze nejaky typek sa stal sefom odborov na skole a mal s tym nejaky problem, potom nam povedal vtip o 13 mesiacikoch (jeden bol MCSSP - mesiac Ceskoslovensko - Sovietskeho priatelstva, kto chce cely vtip, nech mi napise na ICQ, nechce sa mi to teraz pisat).

Napokon sa rozkecal o profakovi z nejakej prazskej fakulty na ktorej studoval, proste 82 rocny typek mu prednasal dajaky predmet a zevraj povedal "Kto nekouri je baba" tak na dalsej prednaske fajcili vsetci... a este ze ked bol chemicky poplach tak sa prodekan isiel roztrhat od toho ako hlasil do rozhlasu ze ludia z prednaskovej miestnosti XY este neodisli a profak dlabal na to "Vy nikam nejdete, ucime se dal" $$:-))$$

Potom nas pustil domov a ja som uplynulych 30 minut stravil pisanim kecov co nikoho nezaujimaju, takze lovu zdar, lucim sa, pridem zase nabuduce $$:-))$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára