pondelok 14. februára 2005

Optimalizacia

To stoji za to $$:-))$$Povodne som o cviceni z optimalizacie nechcel blogovat, ale neudrzim sa $$:-))$$

Proste profak (mimochodom ten isty ktoreho mame aj na prednaskach) je super typek $$:-))$$

Mal genialne hlasky:

"Nastavte si mobily na vibraciu a vybavte si to vonku"

"č č č chm"

"Ti ktori si tu robili fajky mali na skuske malo bodov"

Pripadne rozhovor so mnou:

On: "No ta funkcia... ako sa volala"
Ja: "Nejaka Himel..."
On: "Ano, Himelblauova funkcia, blablabla"
Ja (septom): "...hergot $$:-i$$"

Pripadne skvely bol aj popis jeho vztahu k matematikom: "Ja mam matematikov velmi rad... teda hlavne matematicky, viete, nie som 4%tny" $$:-))$$
Proste genialna hodina... a to nehovorim o ceste trolejbusom domov. Nejaka little opita zena sa rozkrikovala typickym alkoholickym akcentom: "Moje vlasy! Stratila som vlasy!" resp. "Ti mladi... ja ich mam taaak rada" ludia okolo sa tvarili zdesene ale ja som sa skvele zabaval $$:-))$$

3 komentáre:

  1. a nevola sa nahodou Jakub P.? my sme mali tiez takeho, toto sa presne nanho podoba. napr. pride nejake dievca na oralnu odpoved a podobne...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no.. tak já sice vlasy nikdy nehledám :-)), ale zato pak hledám klíče, abych posléze zjistila, že je držím v ruce.. :-í no tak ale to je detail :D

    OdpovedaťOdstrániť