streda 16. februára 2005

Kolko prekvapeni skryva vysoka skola

Kto by cakal ze na vysku budu chodit deti? $$shifty$$Utorok:
Skola mi zacinala 7:20 tak som musel stihat bus o 6:29... no problema $$:-))$$ Sice som bol ako vyorana mys, ale cerstvy vzduch ma ako-tak prebral aby som bol v aspon pouzitelnom stave. To vsak netrvalo dlho, pretoze 6 hodin prednasok ma uspavalo cim dalej tym viac (proste nuda nad nudu) a tak som si z jednej ofotil priesvitky (aby som doma zistil ze ich mam oscanovane na kompe) a na druhej som bol oboznameny ze vsetky tzv. slajdy (resp. prezentacie v PowerPointe) budu na webe. Doteraz tam nie su... ale aj tak na tie prednasky chodit nebudem, pretoze vstavat o siestej nie je pre mna a cez tu druhu prednasku mam prednasku z opakovanych Digitalnych komunikacii, ktore proste spravit musim ak chcem v studiu pokracovat $$:-))$$

Kedze predmet hrdo prezyvany Telesna Kultura sa kona az od druheho tyzdna (inak som si vybral basketbal a ucitelka sa vyrazne potesila slovami "Uz konecne nebudes chodit na volejbal? $$8-D$$" proste uprimnost nad vsetko $$:-))$$) isiel som domov. Doma som pobudol necelu hodinku a uz aj som strachal na cvicenie z Nekonecnych syslov (co som si mimochodom napisal aj na zosit, lebo ked recesia tak naplno $$:-))$$). Poviem vam ze takto si predstavujem cvicenia - najprv nam typek pomaly a zrozumitelne vysvetlil ze co sa ma ako robit, pricom nechal urcitu cinnost aj na nas, nejde o ziadne biflovacky, ale pochopitelne veci, proste parada $$:-)$$ (ale aj tak nam ten smejd dal domacu ulohu $$:-/$$).

Streda
Rano ma prebudila (ako vzdy) mama s tym ze vonku je hrozne nasnezene, takze by bolo vhodne ist na skorsi bus (6:21). Na spravu ciest SR totiz nie je ani najmensie spolahnutie - vzdy v lete su na snehovu nadielku pripraveny a v zime ich 5cm snehu prekvapi $$:-))$$. Ale paradoxne dnes to bolo nad ocakavania, v pohode som sa dopravil do skoly na prednasku z Nekonecnych Syslov. Ehm slovo nuda je prilis vznesene a slabe na to o com ta prednaska bola. Este nikdy som na prednaske nespal, ale dnes som sa neudrzal, proste oci sa mi zatvarali s takou silou, ze ani Pepek namornik by ich neotvoril aj keby zozral 10 kil spenatu $$:-))$$.

Potom som prespal prednasku z Akcnych clenov (vsetko na webe $$:-i$$). Cez prestavku som zistil ze nejaky manici sa nudili a postavili snehuliaka (deti $$:-i$$). Bolo na nom napisane "EMI IV" (Elektromaterialove Inzinierstvo, 4. rocnik - inymi slovami autogram autorov), co kamarat precital ako Eminem a cudoval sa ze kto pre Boha mohol postavit snehuliaka s menom Eminem $$:-))$$. Padali aj navrhy, ze my Automatizeri by sme mali obhajit nasu cest a postavit este vacsieho snehuliaka, ale nikto sa tejto bohumilej cinnosti neujal... Ked som vsak o hodinu smeroval na cvicenie, vsimol som si ze zopar odvazlivcov z bezpecnej vzdialenosti toho EMI snehuliaka gulovalo (zbabelci, mali ho sundat rukami $$:-i$$).

Cvicenie z DK bolo v pohode, vzhladom na to ze som sa prefikane dostal do skupiny s Ing. Kvetkou Kotuliakovou (mlada pani, ktora ma ucila aj minuly rok)... Aj ked sa ma furt nieco vypytovala, pretoze si blahovo myslela ze si snad nieco pamatam a nic som samozrejme nevedel, zatial co ked som aj nieco nahodou vedel tak ma umlcala ze mam nechat hovorit tych co su tam prvy raz... pche $$:-))$$. Este sa ma pytala ze ku komu som chodil minuly rok.
Ja: "Ku vam"
Ona: "Ano? A to ste nespravili? To sa mi nepaci" $$:-))$$

Akoze ako keby som ja za to mohol $$:-i$$ som si pomyslel $$:-))$$.

Takze zajtra este 6 hodin a mam frei $$8-D$$. Kto vsetko mi zavidi? $$:-i$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára