nedeľa 13. februára 2005

Nemoze byt kazdy den nedela...

...staci raz do tyzdna $$:-))$$ Po tom co som vcera zhliadol Return of the King extended version, som sa o par hodin na to ulozil spat... tolko moja sobota $$:-))$$

Ale co nedela? $$;-)$$

Rano som sa dozvedel ze nase auto s pravidelnostou podobnou uradnikom ktori kazdu chvilu prichadzaju s novymi a novymi vyhlaskami spustalo alarm. Kto vie preco ale ked sa otec nahneval a s vyhrazkou "Ak to bude pokracovat, tak odpojim baterku $$:-//$$" to prestalo. Je pravda ze ho aj nastartoval a zase vypol.

Potom ako takmer kazdu nedelu k nam opat zavitala moja milovana sestricka Betty, zase sme par minut riesili HP a tak...
Na obed sme mali nejake neviem co, asi bravcove, s broskynou a syrom na vrchu, tak som sa broskyne dobrovolne vzdal ($$sick$$) a ked sa mam vsetecne pytala ze ci chce niekto broskynu navyse - ohlasil som sa: "Ja nemam $$:-i$$"

Potom mama ako vzdy vzala podla otca nespravny noz na kolac, tak som jej podal iny, samozrejme zase zly, a potom dalsi, opat zly, az nakoniec som podal ten spravny, ale aj tak to odkrojila zle. Vzapati sa krajania chytila sestra, ktora sa pri tom porezala $$:-))$$ takze sme vsetci sikovny... a to nehovorim o tom ze obed som zacal tym ze polievku som jedol pravackou... moc mi to neslo $$:-i$$

Napokon sa segra preriekla ze komentar pod mierne anonymnym nickom mi na blog hodil Peto, jej priatel, ktory jej referuje vsetko co pisem, pretoze ona nema internet v praci. A este jej vraj hovoril aby mi to neprezradila... nuz asi neprezradi len to co nevie $$:-))$$

Potom sa jej podarilo (za mojej aktivnej spoluprace) oblepit krabicu fotkami zo starych kalendarov... Nechcem sa chvalit ale bezo mna by to nezvladla $$:-i$$ Drzal som jej lepidlo a strihal som lepiacu pasku $$;-)$$

$$OBR22568$$

Nuz a napokon som prisiel o svoju pychu... teda nie ze by ma niekto vykastroval ale ostrihali mi moje nadherne vlasky $$:-(($$, $$:-i$$

Predtym:

$$OBR22561$$

$$OBR22563$$

$$OBR22565$$

Potom:

Jeden uprimny usmev:

$$OBR22558$$

Jeden debilek:

$$OBR22559$$

A jeden vyhulenec:

$$OBR22560$$

No a napokon stelesnena inteligencia v podobe mojej sestry $$:-i$$ :

$$OBR22566$$

Btw, genialna stranka, odporucam navstivit kazdemu, kto nema rad Busha $$;-)$$

http://masteroni.student.utwente.nl/hu.html

(nutne zapnut repraky pre vacsi zazitok $$:-))$$ )

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára