štvrtok 17. februára 2005

Prednasky su nudne

a my sa nudit nechceme $$:-))$$Nikto nevie ako to zacalo (no ja to viem ale je to na dlho takze nic $$:-i$$) ale zrazu som si zacal kreslit na prednaske z Nekonecnych syslov... spomenul som si na dennik kapitana tak som nakreslil lodicku... no nic moc a potom som nakreslil ze ako si predstavujem nekonecneho sysla:

$$OBR23129$$

Kamarat mi tvrdil ze to vypada ako Luciferova macka a nie ako sysel, tak nakreslil on svojho sysla:

$$OBR23130$$

Potom som nakreslil fajneho zajacika $$:-i$$:

$$OBR23131$$

A napokon aj zavretu past... no ten palec... ehm $$:-i$$

$$OBR23132$$

Uplne posledny obrazok co som vyrobil je ninja korytnacka, ktora sposobila neutichajuci smiech... no tak neviem kreslit a co? $$:-))$$

najdete to tu: kreslenie (bacha je to velke $$:-))$$)

2 komentáre:

  1. náhodou ten ninja je docela dobrej :D
    akorát u toho Luciferskýho sysla jsem nemohla rozpoznat, jestli to je nos a dvě rozesmátý pusy či co.. což u mě taky způsobilo salvu smíchu, když jsem si představila tlemiciho se sysla s dvěma pusama :DD

    OdpovedaťOdstrániť