utorok 22. februára 2005

Zaklinac hadov

Bol jedovaty?Tak sa raz stalo ze moja sestra sa s kolegynami dohodla ze pojdu na maly vylet... a kedze som bol (a stale som) povazovany za flakaca co nikam nechodi, vzali ma so sebou.

Nuz vylet to bol v pohode, hlavne ked som tam bol ja $$:-i$$... Ale volajako nam do cesty prisiel maly hadik, asi tak 20-30 cm mohol mat, nejaka neskodna uzovka. Sestrina kamaratka ho chcela odfotit, ale furt utekal, tak som si pomyslel ze reku vsak ho chytim a ona ho cvakne...

Lenze, Jimi bol mlady a sprosty (jedno z toho plati furt $$;-)$$ ) a tak som ho chytil za chvost. Na takyto "utok" had okamzite reagoval tak ze sa mi zakusol do ruky $$:-))$$. Nejak som ho striasol a najlepsie bolo, ze moja sestra zmagorena z televizie mi zacala tu ranu vysavat... chyba bola v tom ze to co vysala prehltala a nevypluvala $$:-))$$. Takze ak by bol jedovaty, zrejme by sme lahli popolom obaja, ze ano $$shifty$$.

Napokon nasledovali reakcie typu: "Co sa vlastne stalo? $$:-.$$" "On ma drzal," branil som sa. "Rukami? $$:-))$$"

Kedze uz je to asi tak 5 alebo viac rokov a stale zijem (bohuzial $$:-(($$, $$:-i$$) je jasne ze jedovaty nebol... ale ranku som mal peknu, tak dve dierky v ruke $$:-))$$.

3 komentáre:

  1. jen jestli to nebyl nějakej upíří...huáááá,Jimi je upíííííír 8-O :-i

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Upíří had to asi nebyl, to by nemohl být venku ve dne :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 4Staon: ty mi taky zkazíš každou radost :D

    OdpovedaťOdstrániť