nedeľa 20. februára 2005

Pohodovy vikend

A.k.a PotteromaniaSobota
Na sobotu bol plan asi taky ze pojdeme ku sestre, ktorej manzel isiel checknut chalupu, pokecame a tak $$:-)$$

I stalo sa. Najprv sme, ako obvykle, prebrali SuperStar, pricom sme sa zhodli na tom ze Peto Koncek tam od zaciatku nemal co hladat, ci uz preto lebo je to viac profik ako amater alebo preto lebo vie spievat iba sladaky. Potom sme vsak so sestrami presedlali na Harryho Pottera mixovaneho s Gilmore Girls a to uz sa nasim rodicom moc nepacilo. Ked nam objasnili ze bude lepsie sa pobrat, este som s mladsou s mojich sestier - Betty, stacil dobrat Gilmorky, pretoze kvoli skole som tento tyzden videl iba jednu epizodu. Tu si paradoxne Betty este nestihla pozriet $$:-))$$.

Ked som rodicom vysvetloval ze HP fakt stoji za to precitat, neverili mi... ale ja ich casom zlomim $$:-))$$.

Nedela
Aj dnesny den bol viac-menej v znameni HP. Chapem ze nasim to uz lezie na nervy, ale sami nevedia o co prichadzaju. So segrou sme navstivili nejaku stranku o HP a nasledne aj forum, kde ludia preberaju fakt sialenosti. Niektori z nich museli 10x citat kazdu knihu spredu, aspon 2x odzadu a 4x videli vsetky filmy.. proste cvoci $$wacko$$.
Aj my sami sme vymysleli par sialenosti - ja osobne ze kedze J.K.Rowling spomenula ze Harryho nenecha zostarnut, tak je pravdepodobne, ze ked zabije Lorda Voldemorta tak sa na neho presunie jeho nesmrtelnost a to sposobi ze nebude starnut $$8-D$$, $$:-i$$.

Proste a jednoducho je to fakt genialna saga, nad ktorou sa da spekulovat dlhe a dlhe hodiny $$yes$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára