sobota 5. februára 2005

Uspech zavazuje

Schopnosti idu ruka v ruke so zodpovednostouMoj blog navstevuje cim dalej tym viac a viac ludi. Nie ze by ma to netesilo, som vdacny za kazdu osobu co sem pride a nieco si precita, pretoze to je ocenenie mojej "prace" $$;-)$$ ale je to hrozne zavazujuce. Aspon pre mna ano $$yes$$...

Uz moj blog citaju obe sestry, dokonca aj mama si vcera precitala jeden clanok. Sestra sa ma dnes opytala ze preco pisem tak malo $$:-))$$...

Nechcem mojich citatelov sklamat, ale pisat len tak a o nicom nie je to prave orechove. Nie ze by som to nedokazal, 2/3 mojich kecov su o nicom, ale asi sa to neda citat $$:-))$$. Proste, budem sa snazit pisat co najviac a co najviac k veci... aj ked s mojou diagnozou - chronicky lenivec to pojde cim dalej tym tazsie $$:-i$$

Jedina vec ktorej sa obavam je to, ze na moj blog chodia ludia iba kvoli garfieldovi $$shifty$$, $$:-))$$

2 komentáre:

  1. Já bych to snad s četností příspěvků radši nepřeháněl. Už teď u tebe stíhám číst jen asi tak polovinu článků :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ved v skutocnosti iba polovica su ozajstne clanky - ak nepocitas Gafielda, spravy a Kapitanov dennik ;-)

    OdpovedaťOdstrániť