sobota 28. mája 2005

Uz sme na 50-tich percentach

(skoda ze len priebezne)Pre menej chapavych: nadpis vysvetlim neskor $$;-)$$.

Ako som vcera sluboval, tak som dnes aj urobil. Opat som si zaplaval a prebehol sa na bicykli.

Zmena oproti vcerajsku bola v tom, ze bola sobota. Z coho vyplyva ze pri jazere bolo asi 5x tolko ludi ako vcera... ale vo vode opat nikto $$:-))$$. A pritom bola uzasna $$8-D$$...

Poobede ma sice na bicykel nikto nevolal, ale viem ze vcera bola dohoda na tretiu, tak som isiel, ved keby tam nikto nebol, tak sa prejdem aj sam. Ale bol tam Jano a o par minut sa doterigal aj Andy (sluboval sice ze dobehne na korculiach, ale vyhovaral sa ze ho boli noha, tak bol zase na bajku $$:-i$$) a o chvilu neskor este Pista (a.k.a. Steve++).

Bolo nehorazne teplo a protivietor a Jano mal otlak, takze sme isli pomalicky pomaly, ale co, mne to bolo viac-menej jedno $$:-))$$. Totiz za posledne 4 dni som presiel 200km + este nieco dnes. Takze som mal toho little plne zuby $$:-))$$.

Bufety samozrejme plne, jeden aj druhy... vlastne aj treti a stvrty... no proste full $$:-))$$ (to museli byt trzby $$:-i$$). Trochu som sa este dorazil a potom (o par desiatok minut) som isiel domov.

Po ceste pozeram po stromoch a co nevidim - ceresne $$8-D$$ mnam $$:-))$$. Tak som sa do toho pustil a nebyt toho ze som sa bal aby ma nenachytali ti, ktorym ten strom patril tak som tam doteraz $$:-))$$. Ej veru, sladucke boli $$:-i$$.

Ked som bol uz konecne v dome, tak tlacim gombik od vytahu a nic. Tlacim znovu a zase nic... ej bystu, niekto nedobre zavrel dvere (brano zavira samo - houbeles $$:-i$$). Tak som vybehol na dvojku, nic. Na trojke som trosku tukol do dveri a uz to bolo $$8-D$$. No neviem ktory exot sa vyvaza vytahom na tretie podlazie $$:-i$$.

A teraz k planu: Mam 1448 km za 58 dni, co je pri plane 50 denne aj medzi bratmi 49,93% (preto ten nadpis $$;-)$$). Tychto 1448 km mi trvalo 73 hodin a 39 minut, co nam dava priemernu rychlost 19,66km/h (to ma Jano furt brzdi s tymi jeho korculami $$:-i$$).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára