štvrtok 5. mája 2005

Den co sa zapise do dejin

Otazne je akou farbou $$;-)$$Ako iste mnohi z vas vedia, ci prinajmensom tusia, dnesny den je cimsi vynimocny. Cakaju ma 3 pisomky. Ale to som uz pisal...

Utorok
V utorok bola prednaska z DK. To je ten predmet co opakujem a z ktoreho mam dnes o 19:00 pisomku. V podstate tomu celemu rozumiem a zvladam to, lenze ide o to ze je toho moc a na pisomke mozu byt aj tie staby nepodstatne veci $$;-)$$. Ale verim si... no mozno nie az tak ako by som si verit chcel....$$:-i$$

Nasledoval basketbal. Viktor si ma vybral do tymu so slovami: "Tak pod talizman", kvoli tomu ze som zatial vyhral 8 z 9 zapasov $$:-))$$. Aj ked to tak dlho nevyzeralo, ku koncu sme viedli, avsak tlak supera sposobil zmenu stavu na 49:50 v nas neprospech. Bolo 6 desatin sekundy do konca a Igor strielal trestne. Strelil oba a tak sme vyhrali 51:50... poviem vam, uplna NBA $$:-))$$.

Potom cvicenie z Nekonecnych syslov. Akoze chapal som +- vsetkemu co sme tam robili, horsie to bolo so zadanim funkcie do Simulinku. Zadali sme ju a ono to neworkovalo. Tak sme ju asi hodinu checkovali, odzadu dopredu a odpredu dozadu a furt bola zle. Potom mi doslo ze lambda je -1 a nie +1 a to bol kamen urazu.

Streda
V stredu som sa chcel ucit, ale Jimi mieni a OA na Stefanikovej ulici v Pardubiciach meni $$:-i$$. Leňulka mala kvoli druhemu kolu prijimaciek volno, tak som s nou prekecal asi tak 4 hodiny $$:-i$$.

Na cviceni z DK som sa zase nudil, a potom tak dopadne aj ta pisomka $$:-i$$. Kym oni este riesili blokovy kod, ja som uz davno mal aj Shanon-Fanov a Huffmanov... ten som sa svojho casu snazil aj naprogramovat, lebo je totalne easy, avsak moja snaha stroskotala na mojej neznalosti $$:-))$$. Tak som to vzdal $$:-i$$.

Medzitym, v pondelok mi boli rodicia, ktorym som za to nesmierne vdacny, opravit dusu od bicykla. Lenze sme zistili ze som stratil maticu od ventilu a tak sa cvicna jazda nekonala. Maticu mi zohnali v utorok. No nie je mi dobre? $$;-)$$. Takych rodicov by mi (obcas $$:-i$$) zavidel kazdy $$:-)$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára