streda 25. mája 2005

Osmina za tretinu

Leto bude fakt drsne $$:-i$$Dnes je ten den ked som o 13:45 prekonal osminu celeho planu - t.j. 1250km. Kedze je uz nejaky ten 25. maj, mam za sebou 55 dni planu. Celkovo ma plan 183 dni, takze mam za sebou uz takmer tretinu... (konkretne 30,05% $$:-i$$).

Pocas tych 55 dni som bol na bicykli iba 23, takze logicky z toho vychadza ze 32 som na bicykli nesedel $$:-))$$. Takze som vlastne dost dobry $$:-i$$.

Uz mam najazdenych 1261 km, trvalo mi to 64 hodin, priemerna rychlost cini 19,7km/h (postupne to zvysujem $$:-i$$). No a v piatok sa chystam ist konecne si zaplavat $$8-D$$. Pan boh ochranuj pana boha ked sa pokazi pocasie $$:-i$$.

Jou a dnes idem na StarWars Epizoda III: Pomsta Sithov $$8-D$$, tak cakajte v dohladnej dobe recenziu $$:-i$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára