piatok 27. mája 2005

Dalsia stovecka

a par minut plavania $$:-))$$ Konecne patrim k ludom co mozu bez toho aby klamali povedat: "Kupal som sa 3 tyzdne pred letom." Ale podme pekne po poriadku.

Vcera, t.j. vo stvrtok, som isiel s kamaratmi na hradzu, hodit do seba nejaku tu kofolu, chytit nejake tie karcinogeny zo Slnka, a tak celkove sa zabavit. To vsetko mi vyslo, plus sme checkli vodu v jazere a cuduj sa svete, bola very good $$8-D$$. To ma len utvrdilo v tom ze dnes, t.j. v piatok sa pojdem hodit do vody.

Rano som mal este skusku a ako som zistil zapocet z onych Akcnych clenov mam 50,25 bodu, takze tych 5 a 3/4 uz nejak zo skusky bude $$:-))$$ a SaP dopadlo presne ako som predpokladal - za 4 (cize nevyhovel $$;-)$$). No co, o mesiac je opravak $$:-))$$ a od Viktora som si pozical skripta, tie sa pekne nadrtim (ono to je strasna biflovacka $$sick$$) a bude dobre.

Nasledne som sa doma napapal a vyrazil som na moje milovane jazierko. Cuduj sa svete, to teplo vyhnalo von viacero ludi, ale mam ten dojem ze nikto nemal odvahu sa kupat... nikto okrem mna $$:-))$$.

Najprv som mojim stylom (necitim, nevidim) smykal rychlo do vody, aby som zistil ze je ... mno... povedzme nie uplne podla mojich predstav $$:-i$$, nie ze by bola studena, ale nejaky ten pol stupnik jej este chyba, to viete, je len maj $$yes$$. Ale po ususeni som tam vliezol opat, tentokrat uz tak na 5 minut, ale viac som uz nevladal (malicke rucicky mam $$:-i$$).

V ramci plnenia planu a v ramci dobrych kamaratskych vztahov som samozrejme neodmietol pozvanie na hradzu od Jana. Korculiar... to viete, plazili sme sa $$:-i$$. Potom sa k nam pridal este Andrej a tak sme sa my styria vybrali do Cunova do pizzerie u Mareka. Mnam $$;-)$$.

Najprv sme si dali Havaj a potom este nejaku dalsiu... jo jo, sladky studentsky zivot... Andy spravil najtazsiu skusku semestra na 2- tak sme to museli oslavit $$:-))$$. Nasledne sa pridal aj JT a pomalym plazovym tempom sme isli domov.

Takze po dlhom case som dnes nahonobil viac ako povinnych 50km a zo straty som zacal ukrajovat $$:P$$. (zajtra planujem to iste a v nedelu sa idem kupat s celou partiou, juchuu)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára