nedeľa 8. mája 2005

Triple oslava

Zuzka, Katka a Monika $$:-))$$Opat po dlhom case sa poriadala nejaka oslava. Uz bolo na case $$;-)$$.

Ked som dorazil pred 1. Slovak Pub nevedel som ci uz je niekto inside or not a tak som chvilku pockal, kym sa objavila partia petrzalcanov.

Kupodivu vnutri uz bola Katka, Monika a nejaky tipek... on ten zaciatok bol dost o nicom $$:-)$$. Ale sedel som vedla Zuzky a to vzdy potesi $$:-i$$.

Tak sme cakali na zvysok osadenstva a na hokej a na hokej a na hokej, popritom sa leccos pilo (teda oni pili a ja som sa pozeral $$:-i$$). Napokon dorazila aj "velka" Zuzka - t.j. posledna chybajuca oslavenkyna.

Katka s Juniorom sa dohodli ze po kazdom gole si daju tequilu, no zo zaciatku to stihali, ale ked nam Cesi vystruhali par golov za sebou tak to vzdali $$:-))$$. Ale poviem vam - taky rev aky sa ozval po nasom prvom a jedinom gole som este nepocul $$:-))$$.

Vlastne este pred hokejom sme vyslali Kirsa aby nam splasil pizzu, to vam bolo zradlo $$:-i$$. Katka stale hadzala nejake hlasky o nozoch a tom ze papier sa zle reze $$:-))$$.

Najvacsia zabava vsak zacala po odovzdani darcekov a gratulacii. Slecny totiz, kazda bez rozdielu, dostali svietiace pera z bublifukom a peciatkou (t.j. ziadne z nich nepisalo lebo na tuhu nebol flek $$:-))$$). Tej peciatky sa hned chytili znamy vytrznici a po par minutach nemal nikto kusok volnej koze, lebo mal na sebe bud medveda, slona alebo UFO kacicu $$:-))$$.

Napokon to dopadlo tak ze sme sa nezabavali vdaka hokeju ale napriek hokeju - s Jancom sme prisli na to ze nasa taktika znela: "Namotame ich ze sme slaby a potom ich vymlatime vo finale" $$:-))$$.

Ked sa to po hokeji trochu vyprazdnilo tak lietali vzduchom tak strasne dobre hefty ze si ani jeden nepamatam $$:-i$$. Ale jednu vec si pamatam - Ivka priniesla odkialsi pohladnicu T-mobile, pricom zistila ze ten ich slogan "Je mi svetovo" je na tej pohladnici nalepeny. Tak odisla a priniesla tych pohladnic asi 20 $$:-))$$. To tie nalepky koncili tiez vsade $$:-))$$. Konkretne - jednu mala na hrudniku a jednu v rozkroku... potom ked odliepala tu z hrude tak zahlasila - "Mojmu prsniku nie je svetovo" $$:-))$$.

Napokon sa Ivana s Jancom dohadovali ze kto je ako steklivy a tak mu sahala na stehno a jeho to kupodivu steklilo, ked sme vsak my sahali jej na stehno tak nic $$:-i$$. Potom testovala aj mna a poviem vam ze mat na vnutornej strane stehna ruku takej peknej slecny nie je prave odveci $$:-i$$.

Ked uz bol cas tak sme aj s Dupim vyrazili na nocak, ktory meskal "iba" 15 minut... nebyt toho lejaku tak snad ideme peso $$8-D$$.

P.S.: Vzhladom na to ze pred vyse rokom som nemal ani jedno telefonne cislo zeny (ak neratam mamu a sestry) a teraz ich mam 9, tak myslim ze som pokrocil $$:-i$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára