nedeľa 29. mája 2005

Night cycling

Konecne som pouzil tie svetla... ved na co ich mam? $$:-))$$Uff... som totalne zniceny, lebo domov som zihal aby som neprisiel moc neskoro $$:-i$$. Takze to mozno bude little zmatene...

V prvom rade som sa bol samozrejme kupat. Ako obycajne v posledne dni $$:-))$$. Neviem cim to je, ale ta voda sa mi zda byt cim dalej studensia... neviem preco, ked vonku je teplejsie a teplejsie (dnes bolo 33 stupnov v tieni). Ale zaplavat som si zaplaval asi najviac tento rok $$:-))$$.

Kym som z jazera prisiel domov tak som bol opat mokry ako ... to sa snad ani neda prirovnat $$:-))$$. Ale to nie je nic oproti tomu aky spoteny som bol ked som par okamihov cakal na hradzi na zvysok kolektivu. A to bolo pol siestej... aha... pol siestej...

Pol siestej bolo preto, lebo sme sa mali stretnut o pol siestej. Povodne to bolo pol piatej, ale JT bol po vcerajsej oldies party volajaky unaveny $$:-i$$ tak to posunul $$:-))$$. Napokon prisiel este Pepan, Daska, Janco a tak sme mohli vyrazit.

Kupat sme sa nesli, lebo ze je uz neskoro a ze bude zima... omyl JT, omyl $$;-)$$. Bolo teplo ako nikdy... behom par okamihov som stiahol pol litra kofoly, len sa po nej zaprasilo. Potom, uz neviem kto to bol, niekto prisiel s napadom ist na pizzu... slinky sa mi zbiehali tak som suhlasil $$:-))$$. Medzitym sa k nam doplazil Kirso, a ten vam bol fakt mokry ako keby sa cestou ospliechal v Dunaji.

Tak sme teda isli na pizzu. Cakame pol hodiny... tristvrte... hodinku... nakoniec to doniesli asi po 70 minutach $$:-/$$, no akoze super servis $$:-i$$. Ked to doniesli tak som mal byt uz akoze doma $$;-)$$. Ale co uz...

Cestou spat sme zihali, akoze cumel som ze aj Dasa to vytiahla v pohode na 30tku... to vam bola jazda... nie ako s korculiarmi $$:-))$$. Moje jedine stastie bolo to, ze ked som pred par minutkami dorazil domov, otec uz spal $$:-))$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára