piatok 20. mája 2005

SaPko pobabral som ako capko

Nadej zomiera poslednaTakze na dnesny den boli iba dva mozne priebehy. Bud to budem vediet a podari sa alebo nebudem a nepodari sa.

Nech sa moja stastena snazila ako mohla (vykon 120% $$:-i$$) tak to proste neslo. Prva otazka este ako tak, ta bude v pohode, lenze v druhej uz som si vymyslal a kopec veci si vymyslat proste nesla, lebo som nemal ani sajnu... no a z tretej otazky mam napisane akurat tak to cislo "3" $$:-i$$

A prisiel som na super vec. Cim menej sa ucim, tym lepsie vysledky $$8-D$$. Na prvu skusku som sa ucil cca den a mal som okolo 35 zo 60. Na druhu tak pol dna a mal som 51 zo 70... nuz a na tuto tretiu som sa "ucil" (no keby som sa bol ucil tak v pohode, ona ta skuska nebola tazka) dva dni a bude maximalne 20 zo 60 $$:-)$$.

Ale dlabat na to $$;-)$$. Dneska je Bazant na Mlynoch a to bude cool, malo by to byt od tretej do tretej a budu Horkyze Slize, Tatabojs a kopec dalsich skupin a hlavne kamarati $$8-D$$, konecne sa uvolnim po tomto narocnom tyzdni $$:-i$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára