streda 18. mája 2005

Dvakrat dva minus

Tretina uspesne za namiDnes som planoval bajkovacku, ludi som presviedcal a takto to dopadlo... ale den to veru nebol zabity $$;-)$$

Isiel som do skoly s tym ze sa pozriem ako som vlastne dopadol na predoslych dvoch skuskach - NS a DK. Ked som prisiel do skoly, tak koho to nevidim v klube - Kirso a Zuzka. Tak som tam nabehol a bol tam aj Johny a ostatni druhaci, pre ktorych som co sa tyka Digitalnych komunikacii guru $$:-i$$.

Vysledky z DK este neboli, za to sa objavil Viktor, tak sme spolu isli na stvrte poschodie do NASho bloku, t.j. D. Tam vam bolo ludi jak nas... no a mozno aj viac a tak som rozmyslal ci tam vobec zostanem alebo co, nakolko sa nado mnou Viktor zlutoval a povedal ze nech mu dam index, ze on mi to da zapisat. Ake pekne od neho $$8-D$$, $$:-i$$. Ale myslim ze to urobil len preto, lebo vedel ze pojdem otravovat informatikov, ktorych mi automatizeri uz zo zasady nemame radi $$;-)$$.

Tak som ich trochu pootravoval, ale hlavne Kirso bol otraveny uz sam od seba, este som sa ich oboch snazil prehovorit na akciu Bazant na mlynoch (Horkyze Slize, Tatabojs a kto vie co este a to vsetko zadarmo $$8-D$$, $$:-))$$). Opat sa objavil Viktor, tentokrat s mojim indexom a s 2m v nom.

To by sme mali sysle... uz ich nikdy nechcem vidiet $$:-))$$. Nasledne som isiel checknut spravne riesenie DK a zistil som ze 3 priklady mam uplne dobre, dalsie 2 tak viac menej dobre, jeden zle a do jedneho som trochu zabrdol.

Cestou domov sa pustil taky strasny lejak, ze som cely zmokol a ako som mal mokre nohavice tak som po schodoch isiel ako dementny $$:-i$$, ale hned som na internete checkol ze ako som to dopadol z tych Digitalnych komunikacii a div sa svete, dalsia 2 minuska $$:-)$$. Som jedenasty najlepsi $$:-i$$.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára