pondelok 23. mája 2005

Stvrta zo siestich

Kiez by take boli vsetky $$:-i$$SWRS... Tak znie skratka predmetu, ktory sa inak vola Softver Riadiacich Systemov (ak niekto v tom nazve vidi w tak nech sa mi ozve $$:-))$$).

Akoby nahodou sme z neho dnes mali skusku... no... nahodou... Vedel som o tom uz na zaciatku skuskoveho ze bude dnes. O 16:30... posledny a najhorsi termin. Clovek sa cely den stresuje, drti sa ($$:-i$$) a potom aj tak zisti ze vlastne nic nevie.

Este pred zaciatkom skusky chalani robili bomby. To je nieco ako tahak, s tym rozdielom ze je to vlastne vypracovana skuska dopredu. Ocakavali totiz ze skuska bude rovnaka ako minuly rok. Chalan co to rozniesol bude mat problemy $$:-i$$. Ja som si bomby nerobil, lebo viem ze by ma pri tom aj tak chytili... okrem toho bol povoleny tahak - 20 vzorcov, ktore mi bohate stacili.

Poviem vam ze tie otazky boli ine ako minuly rok, aj ked sem tam sa podobali. Vsetci mali tahakov kopec (okrem povoleneho este aspon 3 ilegalne $$;-)$$), avsak ani na tahakoch nebolo vsetko. Takze skuska bola v konecnom dosledku viac-menej v pohode, vysledky budu pravedpodobne na internete (konkretne TU (to je pre segru $$;-)$$)). Uz len dve a opravak zo SaP (ale co ak som to spravil? $$:-i$$) a mam frei $$8-D$$.

1 komentár:

  1. Juchůů, ještě, že jsi tu nechal odkaz na materiály, potěšil jsem své smutné srdce zopakováním si fuzzy logiky... :)))

    OdpovedaťOdstrániť