streda 11. mája 2005

"Beru, beru?"

"Tak co si dnes ulovil?"Predstavte si ze ked som nosil siltovku so siltom dozadu tak na mna ludia iba pozerali. Sice ich to po takych dvoch tyzdnoch prestalo bavit, ale dovtedy to bola docela zabava, ked tak na vas ludia cumia ako na posledneho regularneho idiota.

Nastal iny cas a ja som do boja vysiel s klobukom. Ludia na mna stale cumia ako na magora a este sa ma aj kamarati pytaju otazky uvedene vyssie. Dokonca sa ma raz niekto opytal, ze ci si myslim ze bude prsat. Drzouni $$:-i$$.

Ale ine som chcel.
Utorok
V utorok som chcel ist poctivo na poslednu prednasku z DK. Lenze Jano povedal ze on nejde a ani Pista nejde a vlastne nikto tam nejde, tak som ich radsej isiel "doucit" Elektricke Obvody II, ktore som nedavno uspesne skoncil (na 2- $$;-)$$).

Doucovanie prebiehalo asi tak ze som na Pistovom notebooku pocuval mp3 a Jano sa ma furt pytal na nieco co som chapal naposledy pred 5 mesiacmi $$:-))$$.

Nasledny basketbal bol vynikajuci. Uz len tym ze bol posledny... alebo vlastne iba tym bol vynikajuci. Inak stal za houby ako vzdy $$:-))$$. A este som aj prehral, aj ked som mal 2 vylozene sance na kos... to by som ale musel mierit do toho cerveneho kruhu so sietkou a nie inde $$:-))$$.

Na ping-pongu som chalanom (asi nejaki prvaci... drzi jak opice $$:-i$$), sediacim na stole povedal: "Chalani, ustupujete pokroku" na co Viktor reagoval nasledovne: "Nazyvat tvoju hru pokrokom..." $$:-))$$.

Posledne NS bolo v pohode, vzhladom na to ze cviciaci odisiel prec a my sme akoze nieco robili (ale fakt $$:-i$$) a popri tom sme na internete checkovali priebeh zapasu Slovensko - Kazachstan $$:-))$$.

Streda
Prednaska za tri body - ucast maximalna. Asi tak by sa dala charakterizovat posledna prednaska z AC. Na minulom cviceni z AC (co bolo vo stvrtok) bolo na tabuli napisane ze prednaska bude ohodnotena troma bodmi, takze je vam iste jasne ze tam bolo plno. A pritom to bola nuda jak nikdy $$:-i$$. Ale co by clovek nespravil za 3 body $$:-))$$.

Nuz a posledne cvicenie z Digitalnych Komunikacii bolo v pohode, Ing. Kotuliakova (inak prezyvana Kvetka) sa ma pytala ci som sa tam u nej nenudil a ze mi drzi palce na skuske... no budem to potrebovat, lebo 16.5. mam skusku, potom 17.5. z DK, potom 20.5.,23.5., 27.5 a potom o tyzden a o dalsi tyzden poslednu (3.6.).

Takze skuskove bude pekne nabite... ale ja to zvladnem, lebo ja som Jimi $$:-))$$. A mam genialny klobuk $$:-i$$.

4 komentáre: