štvrtok 12. mája 2005

Skoncili sme jasna sprava...

...vsak o skolu este budem zakopavat $$:-))$$Dnesny den bol oficialne posledny v tomto semestri. Mal som mat dve cvicenia, avsak ked som prisiel do skoly tak mi bolo oznamene ze to prve sa nekona lebo sa proste nekona $$:-))$$.

Tak sme isli s Viktorom na ping-pong. Lenze stol bol obsadeny... tak sme teda isli pozriet na majales (alebo malales? na letaku bolo napisane malales a aj Mallorca sa cita majorka... tak neviem $$:-))$$). Tam lietal tanier, tak som sa pridal, ale hrozne fukalo, tak som nic nepochytal a hadzal som este horsie ako som chytal... no mozno to ani tak nebolo vetrom ze ano $$:-))$$.

Este som sa dozvedel ze zajtra sa kona bajkovacka, co mi je vsak houby platne, kedze segra, konkretne Betty ma narodeniny $$;-)$$. Ale ved leto je dlhe.. aspon kedysi byvalo, sa pamatam $$:-))$$.

Ked nas to teda prestalo na majalese bavit (btw ten majales je cosi ako oslava konca semestra ... asi...) tak sme isli zase checknut ping-pong a stol bol volny. Tak sme si dali exhibicny zapas a Viktor povedal ze to bol ten najlepsi ping-pong aky sme kedy hrali... a aj Jana sa ukazala $$:-))$$.

Napokon sme isli vyhladat cviciaceho Akcnych clenov a odovzdat mu zadania... aby sme nemuseli cakat do stvrtej, je predsa hokej $$;-)$$. Inak k tym zadaniam - to zadanie kopirovali uz ti ludia od ktorych som to kopiroval ja... Veduci cviceni sa nechal pocut ze: "Hlavne to nejako odovzdajte... aby tam nieco bolo" $$:-))$$.

Nuz a cestou domov som zistil zavaznu vec: Trolejbusy nemaju otvor na tankovanie paliva!

A v dome som zistil dalsiu zavaznu vec: Jedno dievcatko z domu ma pozdravilo "Dobry den" no to som uz taky stary, alebo co? $$:-))$$

1 komentár: