piatok 6. mája 2005

Den co sa do dejin skutocne zapisal

Farba je stale otazna $$:-))$$Moje stvrtkove ucinkovanie na svetovej scene nezacalo najslavnejsie. Stokrat som si v hlave opakoval co vsetko viem (mal som z toho taky mis-mas ze dovidenia $$:-i$$), bus som stihol v pohode a vonku bolo vcelku prijemne.

Ked som prisiel na Trnavske myto, kde prestupujem, videl som ako 31tka uz zufalo chce odist, avsak ludia furt nastupovali. Tak som si povedal: "Ej veru, to stihnem aj ja"... hm v polovici behu som si povedal "A na co?" $$:-))$$. Ale nie, bol tam hrozny chaos, ti ludia su jak kobylky, tak som sa na to vykaslal a nechal 31tku v klude odist.

Aku chybu som urobil som si uvedomil az s prvymi kvapkami dazda. Take prijemne mrholenie to bolo a zmenilo sa to na dazd aky poznaju len vo Vietname a prilahlom okoli pocas obdobia dazdov. Este ze som sa schoval za reklamu $$:-))$$.

Nasledne prisla 39ina, ale moje nadeje hned zabil sofer, ktory vypotil fest dobru hlasku, ze: "Ja dalej nejdem, mam poruchu" no s panom bohom $$:-i$$.

Ale co, dalsiu 31tku som si ujst uz nenechal, inak casu som mal milion, lebo na SWRS mozu pisomku pisat iba piati z desiatich naraz.

Ked uz som dorazil do skoly, chvilu som s Viktorom preberal Akcne Cleny, ale aj tak som sa nic nenaucil a to malo co som vedel som zabudol $$:-))$$. Odovzdal som byrokraticky papier na byrokraticke oddelenie nasej byrokratickej skoly a hned som bol spokojnejsi.

Na SWRS som zase struhal machra, napisal som to asi tak za 40-50 minut, no co uz, ved je to programovanie - logika a to mi vzdy islo $$:-i$$. Takze vysledok bol splneny nad ocakavania - 17 bodov z 15 (Aby sa zase ludia nedivili - 2 body boli bonusove $$;-)$$).

Akcne cleny nebudem dlho rozoberat, lebo to nestoji za rec... so stastim mozem mat 6 bodov z 10 $$:-i$$.

Nuz a vyvrcholenie vecera - Digitalne Komunikacie boli skutocnou dramou. Najprv pozeram na otazky - prva - neviem, druha - neviem, tretia - pane boze $$:-))$$. Este ze nebyvam nervozny $$:-i$$. Ked som si to prebral znovu tak uz som vedel kde je sever a vsetko som pekne napisal. Sikovny som $$:-i$$.

Takze dakujem vsetkym co ma dusevne podporovali a vysielali mojim smerom pozitivne vlny - nevyslo to nazmar $$:-))$$. Mozno na tej skole este nejaky ten tyzden zostanem $$:-i$$.

1 komentár: