nedeľa 15. mája 2005

Some kilometers...

...& some friends $$:-))$$Pridem dnes domov a co nevidim, Johny5 mi pise. Kecame, kecame, o skole a tak (on ma tento semester tiez DK a je z toho mierne povedane vypatlany $$:-i$$) a potom ze ci pojdem dneska na hradzu a ja ze hej.

Este mi napisal ze ak tam este nebude v dohodnuty cas, tak ze mu mam zavolat, lebo ze on uz nema kredit (socka $$:-i$$). Tak som zihal, zihal aby som to vobec stihal a ked som prisiel tak som mal este 2 minuty rezervu. Ked uz teda bolo 14:30 tak mu volam, volam a on to nedviha... tak som si myslel ze uz je za poslednym rohom a kazdu chvilu sa objavi.

A on vam furt nikde. Potom dobehol a ze ci som mu to zlozil alebo co a ja ze hej, lebo 6x to zvonilo a nikto to nedvihal $$:-))$$. Ale to je fuk, cakali sme na JT-ho a ked prisiel tak som sa opytal ze ci pride este niekto a Johny ze nie, lebo nema kredit tak volal iba tych co boli online na ICQ. Nuz a to som bol ja a JT $$:-))$$. Keby bol povedal skor tak skusim este niekoho splasit $$:-)$$. Napriklad Zuzku alebo Ivku $$:-i$$ ale ani taky Stablinski brothers by boli v pohode $$;-)$$.

Ale tak co, pobicyklovali sme sa, skocili na kofolu do Rusoviec, chalani si dali aj zmrzku a potom sme isli naspat, pozriet Kirsa na dostihovu drahu.

Este pred vstupom nam Johny hovoril: "Chalani, akoze v pohode podte za mnou, ja ukazem karticku a vy prejdete" lenze ako nahle sme isli akoze vojst dovnutra tak JT zrazu vypotil: "Tak my ta tu pockame" a Johny: "Neblbni a pod" a typkovi pri rampe to bolo uplne ze styri $$:-))$$.

Na dostihoch sme videli jedneho spevaka - Mariana Greksu (alebo sa to pise Grexa? $$:-i$$) a este jednu herecku - Zdenu Studenkovu (teraz hrala v rodinnych poutech $$;-)$$). Kym tie stupidne kone dobehli a Kirso aj s Andym sa vyplazili z pelechu to chvilku trvalo $$:-))$$ a potom sme rozoberali ze kedy sa pojde zase na bajky.

Tak sme sa dohodli na stredu, aj ked informatici maju skusku... a ja este Kirsovi: "Musis presvedcit Zuzu aby isla" a on: "Co ja, ty ju presvedc" no som si pomyslel ze teda to skusim, aj ked na neho asi viac da ked spolu dva roky chodia $$:-))$$.

A to som sa dnes chcel ucit... $$:-i$$... ale videl som Mean Girls $$8-D$$ aj s Leňulkou, aj ked ona to povodne pozerat nechcela ale nalakal som ju na tie genialne hlasky... poviem vam ze aj po siedmy raz to malo tu stavu $$:-))$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára