sobota 21. mája 2005

Bazant na Mlynoch I.

Vsetci na MlynochTak najprv aby som to uviedol na spravnu mieru. Bazant na Mlynoch je akcia zamerana prevazne na predaj piva a ako sekundarna zalezitost su rozne kulturne veci ako koncerty znamych kapiel.

Mlyny su oblast Bratislavy, kusok od mojej skoly, ktora sidli v Mlynskej Doline, takze logicky Mlyny su nad dolinou, ktora k nim akosi patri.

Este predtym ako sa rozpisem o tom ake super veci som zazil, spomeniem co sa dialo predtym $$;-)$$. Dozvedel som sa, ze moj kamarat lezi v nemocnici s podozrenim na salmonelu. Tak sme ho isli aj s Kirsom a Zuzu pozriet. Zaujimave je, ze ku chorym na infekcne choroby v pohode pustaju navstevy a to tak ze na chodbe je asi 5 pacientov a 15 navstevnikov a nikomu to nevadi $$:-))$$.

Nuz ako sme sa dozvedeli, Dupimu vlastne nic nie je, aj ked teda nieco mu asi bolo ked ho zavreli do spitalu, ale chvalabohu to uz preslo. Bol vysmejeny ako vzdy a tak to ma byt $$:-))$$.

Kedze medzitym boli iste komplikacie co sa tyka hladania, mestskej hromadnej dopravy a prostestu indickych dopravcov zubnych kefiek, mali sme obavy ci sa s JTim a ostatnymi stihneme stretnut v dohodnuty cas.

Avsak vdaka predvidavosti, miernemu poklusu a vhodnym poveternostnym podmienkam sa nam to podarilo stihnut vcas. Co cert nechcel, meskal prave JT a ostatni $$:-))$$.

Ale ako bolo, tak bolo, nakoniec sme zakotvili v jednej krcme. Tam sme tak sedeli zopar desiatok minut, ked prisiel Jano s Pistom a ti ma vytiahli na koncert. Videl som Desmod a Zuzanu Smatanovu a ich song Par Dni nazivo!!! $$8-D$$ Genialny zazitok... lenze to som nevedel co pride dalsie $$;-)$$

Po trapnej pauze vyplnovanej trapnym moderatorom, ktory vymyslal trapne sutaze (sutaz o najlepsi image vyhral rysavy pankac $$:-i$$), prislo to co kazdy ocakaval - Horkyze Slize - hned to nabuchali hitom Shangaj cola, pridali aj dalsie zname a menej zname hity. Musim priznat ze ozvucenie bolo genialne, stal som asi 15-20 metrov od repraku a citil som vibracie jak pri delostreleckom obliehani $$8-D$$ a to som Kukovi rozumel kazde jedno slovo! Ked pustili Logicku hadanku tak s nimi spievali uplne ze vsetci, to bol super zazitok $$:-)$$.

Nasledovala dalsia trapna pauza vyplnena tym istym trapnym moderatorom, ktory neustale skusal vyhecovat publikum s nejakym tleskometrom (proste taka vec, co meria decibely) a chcel aby sme nieco kricali. Ked niekto zakrical "Buzerant!" tak to okomentoval: "Mozete kricat aj buzerant!" no co myslite, krical niekto aj nieco ine? $$:-i$$

Prisla kapela Vidiek s genialnym Janom Kuricom, to vam je clovek co ma cez 40 a vie rozpalit 20 rocnych studentov $$:-))$$. Ked prisiel rad na Fajcenie skodi zdraviu, O mano a Vidiecana tak kricali vsetci jak o dusu $$yes$$.

No a po Vidieku nasledoval zlaty kliniec programu - Polemic. Necakal som ze to bude take genialne, po asi 4 minutovej skuske to vypalili najlepsimi pesnickami, obcas hodili aj nejaku novinku a publikum sa naramne chytalo aj na tie nove hity. Poviem vam ze jednu chvilu som skakal ako na koncerte... moment, ja som bol na koncerte $$:-))$$. Ked nasadili Ako to prezijem tak spevak tam ani byt nemusel, ako sme vykrikovali $$:-))$$. Napokon este prisla Komplikovana, to vam je super song, to som bol vykricany az na plafon $$:-))$$. Pri tom skakani som par ludom poslapal nohy, ale snad im to nebude vadit $$:-i$$.

Miss mokre tricko a cesta domov v dalsom blognuti $$;-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára