pondelok 2. mája 2005

Smrtelny tyzden zacina

Ak tento tyzden prezijem tak... tak uz budem stvrtak $$:-))$$On ten tyzden nie je az taky drsny... akurat ze si musim opravit koleso na bicykli a vyplnit papier z PGO a dat ho na VPRA (byrokrati $$:-i$$) a napisat 3 pisomky.

Papier z PGO mi snad dnes da Viktor, ked uz na to PGO isiel $$;-)$$. Vyplnit ho nebude problem... to sa zvladne... koleso... mno, kedze ti inteligenti maju zatvorene akurat ked ja mam volno tak neviem $$:-))$$ mozno dnes podvecer $$;-)$$. To by som sa rozhodne este isiel previezt $$:-))$$.

A tie pisomky... Jedna je zo SWRS, takze pohoda, lebo mozeme vsetko pouzivat, akoze zosity (ktore zivaju prazdnotou) a kompjutre s helpom $$shifty$$.

Dalsia pisomecka z Akcnych clenov... tak tam zivaju prazdnotou moje vedomosti a zosit je nadupany, ale myslim ze sa budem musiet zaobist bez neho $$:-))$$. Vidim to tak ze v stredu sa budem drtit (hard humor $$:-i$$).

A posledna pisomka je z Digitalnych komunikacii. Minuly rok mi stacilo 10 z 30. Teraz to zvysili na 15. A mal som 16, takze moj minulorocny vykon by mi teoreticky stacil ale mam boja $$:-))$$. Ja, inak pokojny clovek, som normalne kvoli tomu nemohol zaspat $$:-))$$. Ale zase myslim ze sa to nejak zvladne... predsa ma nenechaju vyletiet v tretom rocniku $$;-)$$.

Vsetky pisomky mam vo stvrtok... zla vec. Ale zase lepsie ako mat kazdy den nieco. Potom v piatok to oslavim velmi dlhou jazdou na bicykli $$;-)$$. Dobehnut 800km (co bude sklz v piatok) neni sranda... a ak by vydrzalo toto pekelne pocasie este takych zo 12 dni tak sa pojdem okupat. Ale fest ze hej $$:-))$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára