utorok 17. mája 2005

Digitalne komunikacie...

...a dalsie z mojich genialnych zisteni $$shifty$$Utorok velmi skoro rano, Bratislava, miestna cast Podunajske Biskupice. Mlady clovek sa prave prebudza. Zistuje ze ma este pol hodiny cas kym bude musiet vstat. Zaspi a o chvilu sa opat prebudi. Este 20 minut kym bude musiet vstat. Kasle na spanok, ktory tak ci tak stoji za houby a vstava.

Neskor, ten isty den, to iste miesto. Ten isty mlady clovek odchadza do skoly. Nebudem to natahovat, ten mlady clovek som akoze ja $$:-))$$. Prisiel som do skoly, este som si to checkol, okrem ineho jednu rovnicu hadam 4x...

Skuska zacala - prva otazka 10 bodov skoro zadarmo - vedel som. Druha otazka - ej bystu, netusim. Tretia otazka - to bola ta rovnica ktoru som si 4x pozrel tesne pred skuskou $$:-))$$. Stvrta otazka - tiez skoro zadarmo... patku, sestku a sedmicku som vedel tak +- nieco $$;-)$$ ale myslim ze je to v pohode.

Nasledne som isiel domov, pricom zacalo prsat... ludia ja vam budem taky vysoky ako nikto $$:-))$$. Doma som tak surfoval po nete a napadlo mi stiahnut par plug-inov do Firefox-u... ked som ich vsetky stiahol a nainstaloval (medzi inym aj hlasic pocasia, lupu, blokovac reklamy a minimalizer do tray-u) tak som malicko update-ol stranku a taktiez som potahal par plug-inov do Thunderbird-u - postoveho brata Firefox-u.

Nuz a potom som sa vypravil na bajk. A tu prichadza to genialne zistenie na ktore som dnes prisiel: "Ak chcete dosiahnut vysoku priemernu rychlost, tak chodte na bicykel tak, aby ked budete najdalej od domu zacalo prsat" mne sa to vcelku podarilo $$:-))$$. A tak som si priemernu rychlost dnesneho vyletu zdvihol na 22,385km/h z cca 22 behom par minut $$:-))$$.

Mimochodom priebezne plnenie planu je 48,68% (mam prejdenych 1144km z planovanych 2350 ku dnesnemu dnu), trvalo mi to 58 hodin a 20 minut, takze priemernu rychlost drzim na 19,61km/h.

Nuz a ked uz som bol par minut doma a vo winampe mi naskocilo AC/DC tak som to prepol a tam znovu AC/DC... znovu som to prepol a zase AC/DC... vtedy mi doslo ze ja vlastne prevadzkujem akciu AZ Winamp, tak som to pekne prepol spat o dva songy a pocuval AC/DC $$:-))$$. Zatial mam za sebou 1,89% $$:-)$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára