piatok 6. mája 2005

Konecne piatok!

I am free $$:-i$$Konecne som volny, konecne mam klud a mozem si robit viac-menej co chcem... aspon jeden den $$:-))$$.

Inspirovany ZuSkou, som sa vrhol na cistenie klavesnice. Ludia, taka je vylestena ze sa v nej vidim $$:-i$$. Skoda ze nemam fotak, ale aspon vam to popisem. Vybral som vsetky klavesy, niektorym sa nechcelo, ale museli $$:-i$$ a uvidel som ten... ako to nazvat... nuz bordel $$:-))$$. I vzal som mini vysavac a povysaval som to. A potom prisli na radu cistiace tampony a nejake cistidlo. Klavesy som si smz na stol poukladal tak ako su aj na klavesnici aby som nemal problemy s ich spatnym nasadzovanim.

Ked uz tampony nestacili, nevahal som siahnut po takych tych malych tyckach co sa davaju do usi $$:-))$$. Este aj Horst Fuchs by sa cervenal, keby videl ake je to ciste $$:-))$$. Na najmensie skary som pouzil vatu namotanu na spendliku $$;-)$$. Ale je cistucka ako nikdy... skoda na nej aj pisat $$:-i$$.

Potom som vybehol po tyzdni (!) von na bicykli a okusil silu vetra. Bola silnejsia ako ja, ale aj tak som isiel len s cielom najst dalsiu (uz stvrtu v poradi) cestu k mostu a nasledne na hradzu. I nasiel som $$:-)$$. Pekna, rovna, asfaltova, takmer bez aut a navyse kratka, proste uzo $$:-))$$.

Mimochodom v sobotu vecer idem na oslavu - Monika ma meniny a tzv. "Velka" Zuzka ma narodky. Tak sa uz tesim $$;-)$$

2 komentáre: