sobota 21. mája 2005

Bazant na Mlynoch II.

Miss mokre tricko & cesta domovPo tom co sme sa vsetci do sytosti vyskakali na Polemicu, prisla na rad sutaz Miss mokre tricko, vseobecne to oblubena zabava $$:-i$$. Nadrzanci sa tlacili dopredu, ini vytahovali fotaky a snazili sa co najskor narast aspon o par centakov.

Dokonca sa prihlasil aj jeden chalan, podmienka bola aby mal aspon dvojky... ej veru, mal hadam aj trojky $$:-))$$. Kedze zozal obrovsky aplauz, moderator sa divil ze akeho zlozenia to tam je publikum a opytal sa: "Tak ja neviem... je tu nejaky cistokrvny homosexual?" odpoved na seba nenechala cakat a zborovo vsetci zvolali: "TY!" $$:-))$$.

Dievcata sa snazili, ved vyhra bola 10 000 Sk, jedna nas slusne poziadala: "Ak su tu nejaky FEIkari, tak netocte to na video, nerada by som sa niekde videla na internete"... ej dievca, to si vraviet nemala $$:-i$$. Myslim ze uz to poctivo koluje na sieti $$:-))$$.

Na skandovanu vyzvu: "Tricko dole! Tricko dole!" zareagovala iba jedna a napokon to aj vyhrala $$:-))$$.

Nuz a potom mali prist Tatabojs, velmi rad by som tam zostal, ale vsetci sa pobrali, na moderatorove otazky: "Ktora najlepsia ceska kapela teraz pride?" sa ozyvalo "Kabat!" pripadne "Lucie!" a vseobecne ludia mizli a mizli... My sme sa vybrali za odpadlikmi do Juniku (osobne si myslim ze sa to pise Uniq, ale neviem $$:-)$$). Tam vam ficalo nieco co by som nazval Kanalovy trance smrncnuty technom... proste $$sick$$. Bol som tam 15 minut a furt to bolo to iste dokola... ani sa nedivim ze medzi mladymi fici extaza $$;-)$$.

Nasledne sme sa aj s Dominikom pobrali peso domov. Jeden nocak totiz isiel o 3/4 na jednu a dalsi mal ist az o tretej... Domov to mam 15 km na bajku, peso to moze byt tak 10 aj nieco. Pri Tescu sme sa este stavili na Richmana, mnamka $$:-)$$. V zivote by som nebol povedal ze o pol druhej v noci moze byt mesto tak plne $$8-D$$.

Ked bol Domino uz takmer doma, tak sa nase cesty rozisli a mna cakalo este cca 5 kilacikov domov. Skusal som rozne typy chodze, objavil som viacero nadmieru efektivnych krokov, ale nohy ma boleli cim dalej tym viac... Keby som bol zastal tak spadnem na zem a spim $$:-))$$. Ale hlavne ze mi nebola zima, bolo velmi prijemne vonku a presvedcil som sa ze ludske telo dokaze fakt vela $$:-))$$. Skakat 2 hodiny na koncerte a potom 2 hodiny slapat... uuu $$:-))$$.

Aby som to zhrnul, bol som na nohach 23 hodin, z toho 2 hodiny skakania, priblizne 3 hodiny v MHD, 3 hodiny kracania, 2 hodiny na skuske... bolo toho dost. Na koncert prislo odhadom 8 000 ludi (no, ved bol zadarmo $$;-)$$) a bola to jednoznacne najlepsia akcia podobneho typu kde som kedy bol $$yes$$. Mimochodom to bolo aj prijemne oddychnutie si od AZ Winampu $$:-i$$.

Nuz a co povedat na uplny zaver? Nohy ma uz nebolia... isiel by som znovu... a veru zostal by som aj na Tatabojs $$:-))$$.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára