štvrtok 26. mája 2005

StarWars Epizoda III

Pomsta SithovOdhliadnuc od toho ze som si pri vcerajsom bicyklovani little spalil chrbat a odhliadnuc od toho ze ma little pobolievala hlava, to bol skvely kulturny zazitok.

Radsej nebudem popisovat chaos, ktory sme predvadzali s listkami a tak dalej, lebo aj tak nevidim do pozadi tejto kauzy $$:-i$$.

Prve co ma na SWIII skutocne dojalo, bola uvodna (vraj 40 minutova, mne sa zdala byt kratsia) bojova scena vo vesmire. Opakujem ze sa diala vo vesmire, na obeznej drahe nejakej planety. Obi-Wan a Anakin zachranovali Palpatina, avsak vesmirna lod (fakt ze vesmirna, to viete - takmer vakuum, ziadna gravitacia, hviezdy...) sa nejakym zahadnym sposobom naklonila a cuduj sa svete, naklonilo sa aj vsetko v nej $$:-))$$. Obi-Wan a Anakinom si kludne kracali vytahovou sachtou, ktora uz nebola zvisla ale vodorovna... no proste toto George Lucas nezvladol $$:-))$$.

Spociatku sa mi zdali aj dialogy dost chabe, ale casom sa to zlepsilo... nuz a tie ceske titulky si mohli aj odpustit, take 2/3 som rozumel, pricom na pochopenie deja staci rozoznavat mena $$:-))$$.

Dalsia vec, co ma prekvapila a zaroven ja pobavila (ako kazdeho v kine, ono vela usmevnych situacii tam nebolo), bolo bojove umenie astrodroida R2D2. Chudak maly, bol nejaky nervozny $$:-i$$.

Ale inak to bola pekna rozpravka, s hromadou efektov a z druhej trilogie jednoznacne najlepsia epizoda... aj ked na IV, V a VI sa to asi nechyta... no tazko povedat $$:-))$$.

Musim pravdu povedat ze som sa v tom hodnu chvilu neorientoval, kym mi doslo ze sa v tom nemam orientovat, vsetko bolo postupne pekne vysvetlene, aj ked tam samozrejme boli urcite naznaky ze ako sa bude dej uberat dalej $$yes$$. Nuz a Anakin sa dal na temnu stranu, Amidala porodila dvojicky, Luka a Leiu (prekvapilo ma ze Luke sa narodil ako prvy, cakal som ze to bude Leia $$:-i$$, ono to ze kto z nich dvoch sa narodi prvy bol vlastne jedine tajomstvo celeho filmu $$:-i$$), Yoda a Obi-Wan sa stiahli do uzadia, ostatni Jedi knighti boli vyvrazdeni (akoze to bolo spravene dost chabo, podla mna)...

Nuz a Skywalkerovci maju odtinanie koncatin akosi v krvi... Anakin zase prisiel o nejake udy ... ved si to pozrite $$:-))$$.

Teraz som chcel napisat nieco mudre na zaver... aha, uz viem:
A tak sa po 28 rokoch slucka konecne uzavrela.

(Neviete kedy vyjde stvorka? $$:-i$$)

7 komentárov:

  1. Jo Anakinovi meli utnout i ten zbyvajici ud...zaslouzil by si to.Nemel zabijet Windua :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A sakra, už je nejvyšší čas, abych si na to taky zašel... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak už jsem Star Wars Epizodu 3 taky viděl a musím říct, že to byl zážitek. Fakt dobrý. Řek bych, že ještě o něco lepší než Attack of the Clone. Všem doporučuji, fakt to stojí za to.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O NECO lepsi? To sa neda porovnavat s dvojkou :-) Dvojka je brak :-))

    OdpovedaťOdstrániť