pondelok 9. mája 2005

Posledny tyzden zacal

a ja uz mam dva zapocty $$;-)$$ Ale zacnime pekne od rana. Rano vyslo Slnko a tak sa zacal den. Ale to asi vsetci viete $$:-))$$.

Rano som na zastavke zase stretol Misa. V posledne dni ho vidim viac ako pred dvoma rokmi, vtedy som ho videl tak raz za pol roka. No a na druhom stupni zakladnej skoly som ho videl v jednom kuse $$:-))$$.

Potom som na Trnavskom myte stretol Zuzku. No stretol... musel som ju prezvonit aby si ma vobec vsimla $$:-i$$. Schovavala sa na elektrickovej zastavke lebo ze nechcela moknut. Aspon narastie, no nie? $$;-)$$.

Na cviceni zo SaP, mimochodom poslednom, som dorabal to co bolo treba, napisal som si pisomku (s otazkami typu: "Co si myslite o cviceni? Chceli ste ist na Automatizaciu?" a tak $$:-))$$). Dokonca som Baloghovi vysvetlil Dvojvodicovy meraci prevodnik s trpaslikom, tak ako to vysvetlil on nam a bol spokojny $$:-))$$.

Ked sme vysli zo skoly tak bolo podozrivo slnecno, podla Viktorovho nazoru bol den krajsi preto lebo sme videli Balogha... no neviem $$:-i$$.

Potom som doma este dorabal zadanie z Akcnych Clenov (sposobom - toto okopcim odtialto a toto odtialto a zmenim font $$:-i$$) a vyrazil som na Optimalizaciu.

Tam vam bola zase nuda $$:-i$$. Dokonca nam ujo Hudzovic povedal 2x o skuske a o europasoch, pricom predoslej skupine to nepovedal ani raz $$:-))$$. A teraz uz idem fakt dokoncit tie akcne cleny, este mam toho dost na kopirovanie $$:-i$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára