nedeľa 15. mája 2005

Ako som zbytocne zabil dva dni

Ale predsa len to bolo na nieco dobre $$;-)$$ Takze povodne sa isli oslavovat sestrine narodeniny. Lenze... to by nebola Betty aby neochorela $$;-)$$. A tak sa isli "oslavovat" sestrine narodeniny bez nej. Ano, sme cvoci $$:-))$$.

Na moju argumentaciu, ze naco tam teda musim ist aj ja, mama odpovedala: "Aby sme sa tam nenudili" no to je fakt pekne $$:-/$$

V piatok sme zase smazili na ohni volajaku rybu, ci co to, ja uz to ani neregistrujem, lebo by som sa zmagoril $$:-))$$. Zblajznem co vidim, aj tak vsetko chuti rovnako a mam pokoj $$;-)$$. Este sme tusim aj nieco sadili, nejake paradajky ci co to... ale to som sa aj tak hlavne pozeral $$:-))$$.

Aha a este som v piatok lezal na lezadle a opaloval som sa... moc to neslo, pac slnko si zmyslelo ze svietit bude len na 40%.

V sobotu som sa zase smazil ale zase to bolo na houby, lebo fukalo a proste bleee $$sick$$. Potom som s Lucy a s mamou rozoberal mojich kamaratov, kamaratky, blog, GateCon, proste vsetko $$:-))$$. Cloveka potesi ked sa moze porozpravat s niekym kto cita jeho vyplody $$:-))$$. Mimochodom ked som pred Lucy spomenul ze sa zapojim do sutaze Zlaty Urgo tak sa opytala "Zlaty ud? To ako Austin Powers?" $$:-))$$.

Nasledne sme cumeli na hokej, Lucy zacala neustale dokola opakovat "Sme majstri!" a "Satan, Pallfy, Bondra, goooool" $$:-))$$. Plus este jednu pesnicku co bezi na MS cez pauzy (ja osobne si myslim ze sa tam spieva "Ostravo, ostravo...") prerobila na "cha cha chachacha, cha cha chachacha..." $$:-))$$. A toto som pocuval celu sobotu poobede az do vecera $$;-)$$.

A ani hodinkoveho pasu som sa nezbavil... ale ked mati zacala spominat ze jej zvysia penziu a ze kolko litrov ma na ucte, tak som nenapadne nadhodil ze by to chcelo novy komp $$:-i$$. A kupodivu moje vyhladky na novy kompjuter vypadaju nadejne $$;-)$$.

P.S.: Nenafotil som ani jednu fotku, lebo vazne nebolo co $$:-))$$. Este aj ta stupidna susedovie macka k nam nepriliezla...

3 komentáre: