pondelok 16. mája 2005

Prva skuska

Pohodicka, pohodaaaa Ako som vcera pisal, ze som mal presvedcit Zuzku aby s nami v stredu isla na bajk, tak na moje prekvapenie sa mi to podarilo v prvych minutach nasho rozhovoru $$:-))$$. Ani som nevedel ze viem tak dobre presvedcovat $$:-i$$... ale ona bola asi rozhodnuta tak ci tak niekam vyrazit, ze ano $$:-))$$.

Mno skuska... dnes rano mi Andy poslal nejake starsie skusky, ako som tak na ne pozeral, tak sa mi zdali byt velmi v pohode. Jedna bola aj vyriesena tak som ju hned vytlacil, lebo kedze sme mohli pouzivat uplne vsetko, tak som si ju samozrejme pribalil.

Povedal by som ze to bolo v pohode... vysledok sa dozviem v stredu $$;-)$$, ale ocakavam ze tych prekliatych 17 bodov ziskam... mozno viac $$:-i$$.

Po skuske som este isiel "doucovat" druhakov Digitalne Komunikacie. Oni blazni sa to ucili uz od rana a aj tak nemali prebrate vsetky priklady z minulych skusok $$:-))$$. Su to proste lamy... ja som to ani nevidel a hned som struhal machra $$:-i$$... ale tak struhal... no... proste to viem a hotovo $$:-i$$.

Nuz a po prichode domov sme so ZuSkou konecne rozbehli akciu AZWinamp. Na rozdiel od AZKvizu to nie je sutaz a nedaju sa v tom vyhrat prachy... maximalne mozete prist o dusevne zdravie. Uz som tuto akciu (vtedy vsak samostatne) prezil pocas minuleho skuskoveho obdobia - odvtedy mi pribudlo 20 hodin hudby - vtedy mi to trvalo 4 tyzdne a 2 dni... bez tzv. nulovych dni (co som nebol pri PC) to bolo 27 dni.

Samozrejme vas budem priebezne informovat, ze ako na tom som $$:-))$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára