piatok 21. januára 2005

Zijeme v rychlej dobe...

...len ja sa flakam $$:-))$$Neustale myslim na dve veci... nie, nie je to na co myslite vy $$;-)$$ Ide o skusky - jedna v stredu, druha v piatok... a to nehovorim o tom ze medzitym mam ustne skusky z dalsieho predmetu...

Ale to mi nezabranilo v tom aby som si pozrel Freaky Friday a Bruce Almighty $$:-)$$

Freaky Friday preto, lebo tam hra Lindsay Lohan (herecka hlavnej postavy z Mean Girls (ktore som mimochodom dnes nepozeral - congratulations $$8-D$$) $$;-)$$) a Bruce Almighty preto, lebo ten film ma uz nejaky ten tyzden... (ci skor rok $$:-))$$)...

Poviem vam, pekne filmy to su, aj sa zasmejete, aj si (ti romantickejsi z vas) trosku poplacu, skutocne krasa... ale na MG sa to nechyta $$:-))$$

No a tak sa ucim a ucim... obcas si pozriem Futuramu a totalne sa na nic nemozem sustredit... ale ucit sa ucim... $$:-))$$

2 komentáre:

  1. Lindsay Lohan rulezz. Aj ja si pametam obdobie ked som pozeral Mean Girls kazdy den ;) Potom som sa zaregistroval aj na nejake LL forum, poslal tam okolo 350 prispevkov a nakoniec ten osial opadol a teraz som len obycajny fanusik :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tomu ver som bol mesiac v kome s nej vsade fotky videa dene som pozeral MG a teraz zhanam film spoved kralovnej krasy zo strednej skoly a neviem sa dockat na leto ked vyde film Hrbie:na plny plyn asi zomriem je tak uzasna:))

    OdpovedaťOdstrániť