sobota 15. januára 2005

Vyvencil som sa

Svietilo Slniecko a Jimi si vykracoval $$:-))$$Mal som pocit ze musim nieco robit ale inspiracia bola na bode mrazu a tak som si spomenul na vsetkych slavnych ludi ze kde hladaju inspiraciu - no v prirode $$;-)$$

Lenze kde najst prirodu v centre (jaky drsny humor $$:-i$$) Bratislavy? $$shifty$$... No tak som bol nuteny ist proste na vzduch...

Ako som si tak vykracoval napadol ma genialny text pesnicky, vlastne ma napadla len taka idea a pocas asi 30 minut chodze a 15 minut doladovania doma som to zbuchal a je to dokonale (tie cisla za lomitkom su pre istu osobu z Pardubic aby videla ze dlzky rymov sedia ako rit na serbli $$;-)$$)

Ako sa tak prechádzam        /7
ulicami veľkomesta        /8
zrazu všade nachádzam        /7
kadiaľ vedie táto cesta.    /8

Ako sa tak prechádzam        /7
ulicami Bratislavy        /8
zrazu tajne nachádzam        /7
všetky miestne ľudské zrady.    /8

Ako sa tak prechádzam        /7
ulicami môjho mesta        /8
všetky kúty obchádzam        /7
chcem len ísť a nie zastať.    /7

Ako sa tak prechádzam        /7
ulicami Bratislavy        /8
zrazu v sebe objav mám -    /7
moje skryté tajné vlohy.    /8

Chodím, chodím ba aj kráčam    /8
vôbec späť sa neotáčam.        /8
chodím, chodím ba aj kráčam    /8
nikam sa ja nenamáčam.        /8

Kráčam, kráčam, ba aj chodím    /8
dúfam že sa nezmarodím,        /8
kráčam, kráčam, ba aj chodím    /8
sám so sebou nehovorím.        /8

Ako si tak vykračujem        /8
ulicami veľkomesta        /8
žiadne rady nepočujem        /8
musím ísť a neviem prestať.    /8

Ako si tak vykračujem        /8
ulicami Bratislavy        /8
vyjadrujem nezáujem        /8
nezvedú ma ženské vnady.    /8

Ako si tak vykračujem        /8
ulicami môjho mesta        /8
občas sa aj počudujem        /8
kam ma vedie táto cesta.    /8

Ako si tak vykračujem        /8
ulicami Bratislavy        /8
pozornosť už nevenujem        /8
žiadnej miestnej zvodnej lady.    /8

Chodím, chodím ba aj kráčam    /8
vôbec späť sa neotáčam.        /8
chodím, chodím ba aj kráčam    /8
do ničoho sa nenamáčam.        /8

Kráčam, kráčam, ba aj chodím    /8
dúfam že sa nezmarodím,        /8
kráčam, kráčam, ba aj chodím    /8
choďte aj vy - to vám radím.    /8

Takze tie povacsinou osmicky a obcas nejaka sedmicka, su pocty slabik $$;-)$$ jedine slabe miesto je ulicami môjho mesta        /8chcem len ísť a nie zastať.    /7, ale ak by to niekto spieval tak staci len trochu potiahnut to ist a je to dokonale $$yes$$

Inak som navstivil jednu skolu kde som dlhych 6 rokov chodil na karate (a pozrite aka je zo mna troska $$:-i$$)... no tak uz sa tam asi ziadne karate nedeje, pretoze je tam vsade velkymi pismenami napisane FITNESS CENTRUM $$8-D$$... obisiel som ju a tesil som sa ze zadny vchod bude zatvoreny ze si preskocim plot ale bolo otvorene... tak snad na buduce $$:-))$$

Ale prechadzku odporucam kazdemu... snad som sa aspon o trosku priblizil k priemernemu dennemu poctu krokov cloveka - tusim je to 10000 $$;-)$$

4 komentáre:

  1. No každopádně se Ti zase něco povedlo :o) Ale tentokrát to nemá chybu :o)) Gratuluju :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Diky diky diky :-) Konecne niekto kto oceni dobru robotu ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Caf JIMMI, ze co ti xem? Si prisiel na moje forum tak naoplatku som ja prisiel kuknut k tebe...celkom hezky to tu mas!Tot asi vsio....

    OdpovedaťOdstrániť