utorok 4. januára 2005

Mission Accomplished

Winamp s abecedou su pokoreny $$shifty$$Po dlhych 4 tyzdnoch a 2 dnoch sa mi podarilo nemozne $$:-))$$
Dokoncil som misiu Pocuvanie pesniciek v abecednom poradi...
Takze vypocut si cca 153 hodin hudby (ked som zacinal mal som 152 hodin a teraz ked som skoncil mam 156...) mi trvalo v cistom case 153 hodin $$:-))$$, resp. ked nebudem pocitat stedry den, silvester a novy rok, co som nebol doma, to je 27 dni, z coho vyplyva ze PC mam denne pusteny v priemere 5 a 2/3 hodiny, co nie je AZ tak vela ako by clovek predpokladal... avsak ak k tomu pripocitam obcasne sledovanie The Friends, pripadne Futuramu v poslednych dnoch, plus nejaky ten filmocek $$:-i$$ tak to vychadza o kvapku viac $$yes$$, $$:-))$$

Ale podstatne je ze som prezil a hlavne ze som sam sebe dokazal ze mam aku taku (velmi malu) pevnu volu $$shifty$$...

3 komentáre:

  1. Otazke je vsak ci si z tych mp3 nieco mal : )

    OdpovedaťOdstrániť
  2. přesně...jestli si netrpěl tolik,že bys z toho nic neměl :-í

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takovéhle az dělám permanentně a není na tom nic divného... :D

    OdpovedaťOdstrániť