piatok 21. januára 2005

Rok s internetom

Co mi net dal a co mi vzal $$:-))$$Uz je to nieco vyse roka, co mam tzv pevny internet... Internet so vsetkymi svojimi zaludnostami ale aj vyhodami poznam uz od roku 1998, ale az do zaciatku minuleho roka som fical len na dial-upe $$:-)$$

Takze co mi pevny internet vzal? No jednoznacne cas... hromadu casu... a paradoxne tym ze mi vzal cas, mi vzal aj konicky a tym padom sa nudim o trosku viac ako ked som ten internet nemal... ale to len v zime, pretoze akokolvek to znie paradoxne, vdaka internetu som zacal aktivne bicyklovat a nasledne aj plavat... no a to sa v zime vykonava dost tazko $$:-))$$

A co mi dal? Dal mi mnoho novych skusenosti a kamaratov $$yes$$... A hlavne odkedy mam pevny net, denne napisem viac znakov ako prejdem krokov $$:-))$$... Vsetkymi desiatimi som vedel pisat aj predtym, ale internet to len zlepsil. Dalej som objavil netusene talenty - pisanie poviedok, spievanie... $$8-D$$, $$:-))$$, $$:-i$$

Takze nech si vravi kto chce co chce, internet je napriek vsetkym zlym veciam co obsahuje predsa len dobry... teda aspon pre mna $$:-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára