utorok 4. januára 2005

Velke stahovanie

Utrpenie na pokracovanie $$;-)$$Ako keby toho za posledne tyzdne nebolo dost (Vianoce, Silvester, tsunami v juhovychodnej Azii..) si moja rodina zmyslela ze sa zblazni... Nie ze by sme predtym boli normalny, ale teraz sme to uspesne dotiahli do dokonalosti (ak nieco ako dokonalost vobec existuje $$;-)$$)

Podme pekne od zaciatku: Moji rodicia si vymysleli ze dostanem nove skrine a postel, pricom moja terajsia skrina pojde k Betty a postel sa rozoberie a pojde na chalupu. Vzhladom na rodinnu sutazivost (o ktorej som blogol tu ) sa aj Lucy rozhodla ze chce novu obyvacku... Takze jej skrine (ktore sme predtym pracne vypratali z naseho bytu) a gauc poputuju na chalupu... $$yes$$

Plan je to genialny, pokial by som pri nom nemusel asistovat ja... predstavte si normalneho muza, meter osemdesiat s hmotnostou 80kg, pridajte 3cm a uberte 20kg a to som ja... Ako moze takyto pidimuzik nosit skrinu vaziacu cca 60 kil? $$:-.$$ No odpoved je easy - tazko $$:-))$$

Takze som dnes opat dokazal ze tych 20 000 gramov mi jednoznacne chyba a aby toho nebolo dost este som si prskol zubnu pastu s bieliacim ucinkom do oka (ale fuj $$sick$$).

4 komentáre:

  1. aspon budes mit krasny bily ocicka ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No zlte ich mat nemozem, lebo som proti hepatitide ockovany ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fakt? Myslím, že ti jistě doktoři potvrděj, že proti všem druhům (ty písmenka) očkování není ;-)

    OdpovedaťOdstrániť