nedeľa 2. januára 2005

Silvester 2004

Zabava od zaciatku do konca... do konca roku $$:-))$$ Osoby a obsadenie:
Ja
Sestry - Betty a Lucy
Svagor - Jan, prezyvany Janco
Betkin priatel - Peto

Štvrtok
30.12.2004
Prisli sme, zakurili sme (no poprave zakurili ONI (sestra s manzelom... no vlastne zakuril svagor sam $$:-))$$) a cumeli sme na bednu (aj ked ak mam pravdu povedat nic moc tam nebolo... myslim... nepamatam... $$:-))$$). To by bolo zo stvrtku asi tak vsetko... vlastne nie - este sme isli aj spat $$8-D$$, $$:-))$$.

Piatok 31.12.2004 - Posledny den v roku
Zobudili sme sa... no tusim by som to mal pisat nejakym inym stylom $$:-))$$

Vstal som z postele, rodicia boli uz zrejme doma (starousi oslavuju sami $$:P$$) a ja som bol straaaasne unaveny (clovece a to z coho? $$:-))$$)). Postupne povstaval aj zvysok osadenstva a zacali sme pripravovat obedo-vecero-ranajko-obed $$:-))$$ - majonezovy salat a rezne $$8-D$$.

Miestami bezal televizor ale zistili sme ze radio bude lepsie a skutocne bolo... no aj ked na nas vlastny humor ma malokto (to viete take vdacne temy ako tsunami v Azii.. $$:-i$$).

Ked bol salat hotovy (Lucy neopustal jej vecny strach, pripadne pud zachovania paniky a stale sa pytala: "Kto toto zje? $$:-.$$") zacali sme pracovat na reznoch. Ludia tych bolo snad milion $$yes$$. Ja ako najvacsi ulievak a podpalac som dostal zodpovednu ulohu podkurovat (preto je ich tak moc pripalenych $$:-i$$) a fotit $$8-D$$.

Potom prisiel este Roman, Jancov kolega z prace (priniesol vitaminy v dvoch formach: jablka ($$sick$$) a chlast ($$8-D$$)). Hrali sme sipky a prisli sme na zaujimavu teoriu, ktoru sa nam vsak nepodarilo dosial potvrdit - cim viac alkoholu v krvi tym lepsia muska $$shifty$$. Hrali sme aj Scrabble (podla slovenskeho zakona hadam škrebl $$:-))$$) pricom mi nechceli uznat kopec realnych slov $$:-/$$, $$:-i$$ (bohuzial z prebytku dobrej nalady (sposobenej okrem ineho aj Curacaom Blue) si na ziadne nepamatam, ale urcite viem ze boli na F $$:-))$$).

Spominane Curacao Blue nielen ze vyzera, ale ono aj chuti ako okena $$:-))$$... Ale s Vinnym Relaxom je to vcelku dobre $$yes$$.

Pri pohariku sampanskeho sme oslavili prichod noveho roku, naranajkovali sme sa ($$:-i$$) a o pol druhej uz som dusil $$:-))$$

Sobota 1.1.2005 Novy Rok

Vstavali sme v priemere niekedy okolo 11tej hodiny (priemer vyrazne kazila Betty a Peto $$:-/$$, $$:-i$$). Nasledoval obed a opat sipky... zistili sme ze sipky netrenovanym osobam sposobuju svalovicu a pri škrebli sme zasa zistili ze rozumove schopnosti sa zvysuju zrejme s datumom, pretoze novorocne vysledky boli vyrazne horsie ako tie silvestrovske $$:-))$$

Dal som si novorocny zavazok ze Curacao Blue tento rok dopijem ale hlavne ze budem usilovnejsi a menej lenivy (uz zase? $$:-i$$).

Potom Janco skusil notebook Compaq Armada, pretoze chcel fotky z mojho fotaku dostat na svoj, to sa mu podarilo a tak sme hrali The Incredible Machine ($$8-D$$) a zistili sme ze Armada tento notebook iste pouzivat nebude, pretoze pri teplote okolia 32 stupnov Celzia (no tak mame radi teplo $$:-))$$) akosi prestava fungovat procesor ...

Zhodnotenie:
Obete na zivotoch: 0
Spotreba alkoholu: primerana
Spotreba jedla: uuuuf $$:-i$$
Objem vytvoreneho odpadu: 2 velke vrecia (a to sme palili co sa dalo $$shifty$$)
Pocet odtrhnutych koncatin: 0 (aspon myslim... $$:-))$$)

fotogaleria k clanku (checht $$:-i$$): http://jimipage.wz.cz/albumy/silvester2004/index.html

(jedine negativum bolo ze som nemohol pocuvat moje mp3 $$:-/$$, $$:-))$$)

Tak a teraz sa konecne vykupem (citim sa ako spina $$:-))$$)

6 komentárov:

  1. vy ste pálili hov...exkrementy? :-i ...a pak že nehoří :-i :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čím vác alkoholu v krvi, tím lepší muška platí jen ze začátku. Po nějaké době muška dosáhne vrcholu a pak začně prudce klesat. Pak už máš problémy se i trefit do terče... :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie som mal aj bez chlastu :D ale potom sa to vyrazne zlepsilo (nie alkoholom, ale treningom ;-) )

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja len,že v poho písanie,celkom dobrý silvester si mal,dnes vyskúšam tvoju teoriu o muške,dúfam,že je pravdivá...:)

    OdpovedaťOdstrániť