pondelok 24. januára 2005

Uz je to mesiac od Vianoc

respektive 31 dni ;-)Co sa za ten mesiac stalo?
Skratene by sa dalo povedat ze vsetko a nic $$:-))$$
Prezil som 31 viac-menej uspesnych dni, spravil som 2 skusky zo 4 (aj ked z jednej este neviem vysledok, takze mozno budu 3 $$;-)$$), z jednej som mal cistu nulu, co sa uz dlho nikomu nepodarilo (a zrejme ani dlho nepodari), pekne som si zablogoval (to su desattisice znakov $$:-i$$)...

Ale prisiel som na uzasnu vec - moje stastie sa ku mne opat vracia (potvrdzuje to hlavne predchadzajuca blogovina $$;-)$$)... Teda dufam ze sa vracia a ze to nebol len nahly vyboj naakumulovaneho stastia... to by znamenalo ze sa musim poriadne ucit a to moj organizmus nezvlada... (ano ta choroba ktorou trpim je skutocne lenivost $$:-))$$)

Ci sa stastie vratilo na trvalejsie by som mal vediet uz v podstate v stredu, prinajhorsom v piatok (to ma cakaju dalsie skusky) $$:-)$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára