utorok 11. januára 2005

Prva lastovicka

(Prvni vlastovka)Nejedna sa o kopirovanie filmu Marecku, podejte mi pero! akoby napovedal nazov, ale o prvu uspesne vykonanu skusku v tomto skolskom roku.

Matlab, tak znie meno tohto cteneho predmetu, sa spociatku javil ako kredity zadarmo... o to vacsie bolo moje prekvapenie ked som zistil ze tam aj budem musiet nieco robit a pajcovat zadania nebude jednoduche... O to vacsie prekvapenie bolo ked som zistil ze pajcovat zadania bude este jednoduchsie a ze to su skutocne kredity zadarmo $$:-))$$

Rano som isiel do skoly, pricom ked som bol v tom upachtenom autobuse dal som si zavazok, ze tento rok na bicykli prejdem 10 000 km... ono to nie je az take nerealne, vychadza to ze od zaciatku aprila do konca septembra budem musiet denne prejst 50km... pohodicka $$;-)$$

Ked uz som bol v skole, tak som bol oboznameny s tym ze patrim k cviciacim a nie k prednasajucemu, pretoze to by asi bola moja smrt ( za prve k nemu isli ludia co mali zatracene zlu pisomku a za druhe je nebezpecny recnik $$:-))$$ ). Tak mi chlapci dali nejake ulohy, presne z toho co som na pisomke nemal, ja som to za pomoci kuzelneho slovicka help vyrobil a znamka 2- bola na svete $$8-D$$...

Moct si tak Matlab zapisat znovu $$:-i$$

1 komentár: