sobota 29. januára 2005

Retazim ja

Retazis tyKnoxville bol tak laskavy ze ma upozornil na dalsiu retaz - here it is

1.What's the total size of music files on your computer?
No zatial je to nieco vyse 11GB :-) Ale rozsirujem ;-)

2. What is the last CD you bought?
V zivote som si nekupil ani jedno audio CD :-)

3. What is the last song you listened to before you read this post?
Prave pocuvam I.M.T. Smile - Stryko z lazov a pocuval som song zo SuperStar - Kym vies snivat (grabnuty z TV karty ;-) )

4. Name four songs that you listen to a lot or that mean a lot to you.
4 songy... Dajme tomu Bryan Adams - Everything I do I do it for you, Lindsay Lohan - Ultimate, hmm.. a dalej neviem :-)

5. Which three people are you passing the baton on to and why?
Necham tomu volny priebeh (pre tych menej anglicky zdatnych - vraj ide o to ze komu odovzdam stafetu v pisani tychto "inteligentnych veci" :-))

30 komentárov:

  1. Tou dvojkou se jako chlubis, ci co, chudaku? Nerikam nic proti mp3, ale prijde mi jako slusnost jednou za cas podporit nejakou mensi skupinu ktera ti je necim blizka tak ze si koupis jejich cd (a u kvalitni=mensinove hudby ma umelec i o dost vetsi podil z ceny CD, imho, takze zadne vymlouvani o zlych vydavatelich).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja to beriem tak ze keby mp3 neexistovali tak nepocuvam nic :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja len tak, ci by si mi nechcel poslat
    tu mp3 zo superstar...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. má niekto mp3 Kým vieś snívať.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pošlite mi niekto Superstar song- Kým vieš snívať.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pocuj mohol by si poslat na mail MP-3 kym vies snivat...???odp please

    OdpovedaťOdstrániť
  7. moja zienka velmi chce pesnicku kym vies snivat a tu citam,ze ju mas stiahnutu. Tak by si mi ju mohol poslat
    dik.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ak mas tu piesen kym vies snivat neposlal by si mi ju na moj email.bol by som ti vdacny dik

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Prosim kde by som nasla an internete pesnicku od superstar kym vies snivat. dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aj ja by som chcela tu pesnicku Kym vies snivat. Ak ju niekto uz mate, pleas poslite mi ju. Dakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. nemohli by ste mi niekto prosim vas poslat tu pesnicku?? prosiiiiiiim

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mohol by si mi prosim pesnicku Kym Vies Snivat od SHS...ja som si ju nahraval do mp3 a neviem preco, ale po 2:20 min je ticho :( Mozes mi ju prosim poslat? Vopred dakujem...=)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Posles mi prosim pesnicku Kym Vies Snivat, neviem, kde ju zohnat :o( Alebo mi napis, kde ju stiahnut...diki!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. prosim velmi pekne ci by si mi neposlal mp3 zo slovensko hlada superstar kym vies snivat vidim ze to chce vela ludi tak nemusi byt hned ale ocenil by som to vdaka moc

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Cauko.Obraciam sa na teba s prosbou o pesnicku Kym Vies Snivat.Moja holka by to strasne chcela a ja to neviem nikde zohnat.Keby si bol taky dobry:). diks

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tady si to sosnete lidi - je to torrent ... :)

    http://82.100.14.27:6969/stats.html?info_hash=e3c0f48198a78bd363007dab09bcd420e29c7f6e

    OdpovedaťOdstrániť
  17. neviete kde sa dá stiahnut kým vies snívat

    OdpovedaťOdstrániť
  18. neviete kde sa da stiahnut kym vies snivat mp3

    OdpovedaťOdstrániť
  19. chcem aby ste mi niekdo zaslali tú piesen ,,KÝM VIEŠ SNÍVAŤ,, pls... dakujeeeeeeeeeeeeem cmuuucik

    OdpovedaťOdstrániť
  20. mam mp3 kym vies snivat kto ju xce ->mail

    OdpovedaťOdstrániť
  21. cafte, someste mlada slovenka jak repa, zijem v canade ... poslite mi prosim Vas pesnicku co leti v Superstar "Kym vies snivat" ... vraj to je trhak a neviem ho nikde ale najst na stiahnutie
    Dakujem dopredu

    OdpovedaťOdstrániť
  22. pomoz mi najst pesnicku "kym vies snivat"

    OdpovedaťOdstrániť
  23. aj ja by som velmi chcela piesen Kym vies snivat, ak mozes posli mi ju na moj mail. Dcerka by mala veliku radost z tej piesne.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Posli mi prosiiiim text Kym vies snivat.....Prosim

    OdpovedaťOdstrániť
  25. posli vsetky mp3 mira jarosa.budem ta potom veelmi lubit.pa

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Kdosi tu psal, že má kým vieš snívat. Prosím pošli mi ju... Idiotcat@seznam.cz
    Dík

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Tak na text sem náhodou narazila, ale už nevim kde... Jo, už vim. Tady: http://simshouse.mysteria.cz/kvs.html

    OdpovedaťOdstrániť