streda 26. januára 2005

Opakovanie je matkou mudrosti...

...hlavne ked su lahsie otazky $$;-)$$Tak to na mna prislo. Riadny termin skusky z opakovaneho predmetu. Uz som jeden predmet opakoval, ale to bolo uplne o niecom inom... Tentokrat prisli na radu Elektricke Obvody II / a,t (komplikovany nazov $$:-))$$)

Na internete bol termin napisany aj na 13:30 aj na 16:30 a ja aby som sa v tom vyznal. Rozhodol som sa teda ze pojdem na tych 13:30 a dobre som urobil, bolo to skutocne 13:30 $$yes$$. Isiel som len tak na lahko, aj ked snezilo a bolo pod nulou, mal som len tenisky a jesennu bundu. Nuz zima mi veru aj bola, ale ved som chlap... no tak mozno nie uplne ale trosku urcite $$;-)$$

Teoria
Boli (ako vzdy na EO2) 2 teoreticke otazky. Prva bola v pohode, z toho som vedel vacsinu a druhu som povedzme vedel zatat. Nie moc, ale trosku ano... aj ked potom ked som si to pozeral v zosite mal som to napisane totalne zle... ale hadam nejaky ten bodik, dva budu $$:-))$$

Priklady
Priklady boli uplne o niecom inom ako minuly rok. Nie ze by boli z inych tem (ciastocne) ale hlavne o triedu lahsie... alebo ze by som sa viac ucil?$$:-.$$ No tak ci onak, mam z toho vynikajuci pocit, jednotku, dvojku a trojku mam tak na 90% dobre, o stvorke som mal ake-take tusenie, nieco som tam napisal a patka bola zlaty kliniec programu. Fakt narocny ale napriek tomu docela easy priklad. Vysledok sa dozviem 1.2., tak sa teste so mnou $$;-)$$

Cestou domov som trochu pobehol na bus, pretoze pani na schodoch pod FEIkou zlahka naznacila ze bus uz je na zastavke, citujem: "No tak 31-tka nam ujizdi..." flegmaticka jedna $$;-)$$ Mne chybalo este tak zo 30 schodov, ale v ramci programu "utekaj a nezabi sa" som nasadil najvyssiu rychlost pri ktorej este bola sanca ze to prezijem vysoka... Bus som stihol, co mi, ako som na medzizastavke zistil, bolo na houby. Cakal som totiz na trolejbus a ona si s kludnym srdcom (ci skor motorom) prisla dalsia 31-tka... no neporazilo by vas? Obzvlast ked snezilo ako keby sa perinbaba snazila splnit plan na 130% $$:-))$$

Do trolejbusu asi na 3 zastavke nastupili dvaja cig.. teda Romovia a nieco velmi veseleho si museli rozpravat, pretoze myslim ze ich pocula aj ta hlucha babka vedla mna $$:-))$$ Skoda ze som im nerozumel...

Potom som zocil moju cviciacu z Linearnych Systemov, tak som ju pozdravil a pochvalil som sa ze som ich zmakol na trojku, potom sme chvilu kecali a nastalo trapne ticho, ktore hravo roztala (uz ani neviem akou otazkou) a potom sme debatovali az na moju zastavku. Nie je na zahodenie sa porozpravat s niekym kto ma vasu skolu uz za sebou a este na nej aj uci. Ked som jej povedal ako som zmakol LIS tak sa zasmiala, rovnako ako na tom ze z RS mam nulu $$:-))$$. Dokonca som sa dozvedel ze na diplomovke mala profaka RS ako oponenta a ze to bol fakt zahul... no snad sa mi nestane rovnaka nehoda $$;-)$$

Zaverom by som rad povedal ze stastie sa na mna predsa len usmieva o nieco malicko viac ako tomu bolo v predchadzajucich tyzdnoch... snad to vydrzi... musi $$:-))$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára