streda 19. januára 2005

Nula + nieco malo

Tazky zivot flakaca $$:-))$$Clovek sa rano zobudi s myslienkou ze nic sa nezmenilo a ze vsetko je v pohode a ono nie... je nasnezene... No tak to by som este zniesol $$:-))$$

Potom sa v byte zacne chaosit (ano, ide o Velke Stahovanie), vrtat, stahovat... no proste chaosit $$:-))$$

Tak sa clovek zdvihne ze odide do skoly... stihne bus, stihne aj dalsi bus, a zrazu zistuje ze ma este nekonecnych 50 minut na preopakovanie si uciva... pohodicka...

V skole pribehne nejaky typek ktory vyhlasi ze su vysledky z RS a ja ako keby som nevedel ze som nespravil, sa idem pozriet... Ucit sa nemam sancu, stale niekto keca. Tak zacnem kecat aj ja. Par ludi to vzdava s vykrikom do tmy: "<meno> pozri aj mna, diky!" Chudak skryvajuci sa pod <meno> ma co robit aby profaka ukecal aby mu ukazal vysledky kamaratov... Rad sa hybe pomaly, tak sa zacina agitacia - ludia nezdrzujte... Mne osobne postaci binarna informacia - urobil/neurobil... dostavam sa na rad a horuckovito hladam svoje meno - nasiel som! Heureka! Pocit miziveho stastia vystrieda kruta realita - 0 bodov zo skusky... "No tak toto som necakal, ale je to realne" vyhlasujem. Profak pozera na moj zapocet - 37/40 ($$8-D$$) a hovori: "Teda, takyto zapocet a nula zo skusky... to som fakt necakal.$$:-.$$" dodavam: "To necakal asi nikto$$shifty$$" profak este vyhlasi: "Mozno ste mali jeden bod, ale nechcelo sa mi to pisat"

Vsetci z toho maju "povyrazenicko", ostatne, ja tiez $$:-))$$ Este poslednych par minut pred skuskou sa smejeme na mojom bodovom zisku $$:-))$$

Skuska zacina, otazky vyzeraju pohodovo, dost vela veci viem... po par minutach vycerpam stopercentne vedomosti a zacinam patrat u kolegov. Samozrejme nenapadne - ostraha je velmi ostrazita $$;-)$$... Zopar jedincov to vzdava (a to nehovorim o kamaratovi co to vzdal len preto ze sa nedostal na dobry flek $$:-))$$), ja sa stale drzim, par veci este napisem, ale nie su to 100%tne informacie... podarilo sa mi opisat data v hodnote asi 1,5 - 2 body $$:-))$$

Prichadza druha cast skusky - otazky su podla mna nespravodlivo obodovane... tie co viem su za malo bodov a tie co neviem za vela $$:-))$$... ale co, nieco napisem, v poslednej otazke o Oscilatoroch zo seba vydam totalne maximum - oscilatory viem $$:-))$$ Checknem a odchadzam... prizerajuca sa ucitelka ktorej odovzdavam papiere sa potichu opyta: "Hotovo?" a ja odpovedam: "V ramci moznosti...$$:-)$$"

Pri vychode zo skoly si vsimnem ze mi usiel autobus... taky uz je zivot $$:-))$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára