nedeľa 23. januára 2005

Co sa mi to pletie pod nohami?

Malicky ludia $$:-))$$Rovnako ako pred dvoma tyzdnami, aj dnes sme sa vybrali na korcule, trochu si zajazdit $$;-)$$

Vybrali sme si iny cas, pretoze minule tam bolo skutocne plno $$yes$$. A tak sme isli v nedelu rano a oplatilo sa, skutocne tam bolo znatelne menej ludi. Dokonca bol aj vacsi vyber korcul - sice som nezohnal cislo 44, ktore by mi skvelo sedelo, ale nemusel som ani "plavat" v 46-kach - prijemny kompromis ponukali 45-ky. Rovnako ako minule ani tentokrat som nespadol (preco tolko stastia nemam aj na skuskach? $$:-i$$) ale skoda ze hudbu pustili az niekedy ku koncu, pretoze vtedy to nabralo tie spravne grady... aj ked to uz tam bolo velmi vela ludi, hlavne malych deciek, ktore s radostou im vlastnou lietali k zemi a clovek mal strach aby niekomu nedobrovlne neskratil ruku $$;-)$$

Ale este par hodin na lade a budem vediet aj zabrzdit $$8-D$$

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára